3/31/2011

catch me if you can...

Hm...još jedna stvar koja mi se u poslednje vreme jako sviđa!;) Plisirane suknje! Odlepitis za njima! ;) OBOŽAVAM! :) Od bilo kod materijala, od vunenih, preko pamučnih, pa do najfinijih svilenkastih...svih boja...crne, tamno zelene, sive, crvene, loodo metalik zelene, mint, do nežno roze, bež... Ma sve! Puno plisea na sve strane i ja srecna! :)

Idemo da "plisiramo" i vilenimo... spremni? ;)









Marina vam je ovde pisala kako smo se proveli na Modi za poneti... Ja sam tu pronašla svoj KokoDaš broš! ;) Obožavam ga! :)









Da vas upoznam sa mojim satom... ;)
Može da bude kao narukvica...

A onda... samo uz pomoć jednog klika...okreće se...
i...
tadaaaa... postaje sat! :)
Nama je fotkanje uvek zabava! :) Dan je divan... spremni da vilenimo zajedno? ;)


moj plisirani OUTFIT : zelena plisirana suknja _ svaštarica, bela košulja _ Stradivarius, čizme _ Esprite, broš _ KokoDaš, kaiš sa konjicem _ House, sat _ Fossile, marama _ H&M, prsten na dva prsta _ H&M, kožna narukvica _ H&M man, crvena torba _ vintage



Nadam se da ste uživali... :*




photos by Marina

48 comments:

  1. UUUUUUZivalaaaAAA fotkajuci i gledajuci lepotu od posta! luuuv ja!

    :*

    zasto nisi kuila i sivu jeftinoću od suknje, beshe?

    ReplyDelete
  2. ajoj diiiiivno!!!! Anjac na ovom gifu samo sto ne poletis! :) sat i suknja su moji favoriti!

    ReplyDelete
  3. Uživala samo tako ;) Kako medene i vedre sličice :) Bravo Anja i bravo Marina za fotkanje. Kaiš mi se mnogo mnogo mnogo sviđa, meden je:) <3 A divna torbaaa, i suknjica..mnogo lajkam ovaj post!:D

    ReplyDelete
  4. Preslatka si ;)!!! Suknjica je divna kao i ceo look...ma sve mi se sviđa baš baš :)!

    ReplyDelete
  5. pre pre pre pre slatko :)
    gif + poslednje 2 fotkice ispod = ♥

    ReplyDelete
  6. odlicna je boja suknje, i super ti stoji, konacnoooo si capila neku!a sat je supersonican! :) ali naaaj mi je gif! :****

    ReplyDelete
  7. Kako je ovo oooooodlicno! Super si mi, i stajling ti je predivan! ;)

    ReplyDelete
  8. Stvarno si preslatka....i ceo post je vandrful :))) plisirane suknje su UVEK IN...zato ih i volimo :)))

    Divno :)))

    ReplyDelete
  9. sve je lepo, i stvarno samo odusevljane kako ti stoje cvike!!! NE skidaj ih!!!

    ReplyDelete
  10. Jao kako je divna ovu suknja, probala sam je u jednoj svastarici, ali ne stoji mi nesto, nekako sam niska previse (165) :( ali tebi divno stoji :D pozz, M.

    ReplyDelete
  11. preslatka si.:)
    čizme su super kao i fossil <3

    gif uhuh :) odma osmijeh na licu

    ReplyDelete
  12. suknja je super, baš ti dobro stoji..na gifu izgledaš tako srećno, uživancija

    ReplyDelete
  13. Odlične fotke i odličan look! Bravo, cure! :)

    ReplyDelete
  14. Fenomenalno! Suknja, boje, lak! A još i GIF, oduševljena! :)

    ReplyDelete
  15. Bas je slatko!

    Del

    ReplyDelete
  16. Super outfit! :)))
    http://dare2wear.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Predivnoooo...ne mogu da odvojim pogled od slika vracam se po pet puta :-D Outfit je odlican,i super si ga iznjela. Naocare ti divno stoje. Moji favoriti su sat i cizme,ali i sve ostalo je super i odlicno uklopljeno. Ma tebi sve super stoji,jos kada si tako nasmijana slike moraju biti fantasticne. GIf je super,uzivala sam. Kod tebe se ne moze izdvojiti najbolji post,svi su genijalni :-D

    ReplyDelete
  18. kjuuuuutko!:) heheh bas mi se sve sviđa!:) :D:*

    ReplyDelete
  19. Gif je fenomenalan:)
    Slatka je bas suknjica i brosic, sat je genijalan:D

    ReplyDelete
  20. skroooz je sladak post:)!!! odlican ti je outfit..mnogo mi se svidja!!!

    ReplyDelete
  21. joooj mnogo lepo.. a gif!! fenomenalno :D a tek kolko je foto dobar :) :*

    ReplyDelete
  22. anjac,collage girl imidz ti divnoooo stoji! :)
    a slikee su ...nemam recii :D :*

    ReplyDelete
  23. ti i tvoj super kez! :)))smej, smej, smej- uvek se smej!!!!
    cooool..

    ReplyDelete
  24. Kakav savrsen outfit! Divne boje i prelepe fotografije. Bice uskoro kreativna izlozba u Nisu i dolazi Kokodas. Ja sam odlepila za tim stvarcicama, jedva cekam! Divna si, Anja!

    ReplyDelete
  25. wow mnogo lepo i divno.....presladak siiii.....
    ljub jovo

    ReplyDelete
  26. wooooooohooooooooo
    videla fotke prekjuce (sta cu kad imam vezu) i odlepila totalno

    a jos kad ih ti ovako upakujes, uzivancija na milioniti stepen. :*

    ReplyDelete
  27. suknja je savrsena! obozavaaaam!! ali jos vise obozavam te tvoje siske i kako ti stoje, ja to ne mogu nikako :-(

    ReplyDelete
  28. so lovely!! i gave you a blogger award on my blog, check it out :)

    http://mischeldoublew.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Super slatka... Slike su divne :)

    ReplyDelete
  30. Ooo prelep, najlepsi, najbolji post ! Ulepsao mi je dan ;D
    Outfit bez greske *.* A osmeh ulepsava svaku sliku, tako da nemam primedbii :)
    Savrsenoo *_____*

    ReplyDelete
  31. super su slike, posebno mi se suknja sviđa :)

    ReplyDelete
  32. Kolikooo si slatka, nemam reci, fotke su cudo, ne zna se na kojoj si lepsa!:) Suknja je to die for, bez preterivanja, moja omiljena nijansa omiljene zelene! Torba-ludilo!:)))Sve predivno!

    ReplyDelete
  33. Anjusa, prelepe su fotke, ta suknja je fantazija i divno ti stoji.......

    ReplyDelete
  34. very nice! the horse belt is totally stunning!<3

    ReplyDelete
  35. gde je ta prodavnica gde si kupila suknju? Meni je ovo fenomentalno i cini mi se da cu tu prodavnicu cesto posecivati (prosto mi je neverovatno da postoji prodavnica u Bgu za koju nisam cula do sad a koja ima ovako divne stvari!!!)

    ReplyDelete
  36. Preslatka si! Sladak mi je ovaj koledz stil skroz!

    ReplyDelete
  37. Uzivala sam def!
    Fotografije savrsene, tvoj outfit predobar, detalji za 10! Za tom zelenom sam luda, a clutch teek <3 :)

    ReplyDelete
  38. Oooohhh, kakva divota!! Prelepo mi sve, fotografije, torbica, zeleno u kombinaciji sa braon, pa suknja- tvoja je trunku lepša od moje sive ;)

    ReplyDelete
  39. prelepo....pravi praznik za oci....:)))


    http://zoka95.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Hi!! Lovely look.. just found your blog, and i like it.
    *I just wanna let you know that i am having a Vagabond Van Giveaway on my blog. You can win a beautiful scarf and an earring of your choice. Good luck!! don’t forget to enter.

    Peace & Love
    www.foreverboho.com

    ReplyDelete
  41. Hvala drustvo! Divni ste skroz!:) Suknju sam kupila u nekoj radnjici u Sarajevskoj...negde na uglu sa Visegradskom za neverovatnih 500 din. :) i divna je stvarno!
    @jelenamatic08 ti si stvarno dusa! kad mi tako sve napises, mogu samo da se istopim! hvala ti puno! :*
    @Dijana MakeUp hehe... :D ja se stvarno uvek smejem! hvala tiii... :*
    @Love Leyla cccc...samo nesto preko veze.. :) hehe... juuu...hvala ti srce! sad sijam! :)
    @Zorannah hehe... hvala ti za siskone! ;)
    @Mischell double W Thank youuu!!! :)
    @Trilijan Prodavnica je u Sarajevskoj blizu ugla sa Visegradskom, mala, malecka, ima sve i svasta nabacano,suknja je bila 500 din. :)
    @Forever Boho thank you!
    :* za sve!

    ReplyDelete
  42. sve pohvale su već rečene.. tvoji outfitovi su mi u nulu dorađeni..i savršeno skladno djeluju :) a osmjeh samo napravi onaj bling bling efekt :)

    što se tiče suknje...volim taj pencil look..a plis..blago ti se što ga možeš nositi( i tako ti dobro stoji)..meni nikako ne stoji :(

    ReplyDelete
  43. uopste mi se ne svidja sto su ovakve suknje u modi..nikako.. a ova masnica je mnogo dobra

    ReplyDelete
  44. wooooooooooow odusevila sam se! fantastican look! saat je mrak!!!! volim ga imati! super si!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...