1/23/2012

Pierre Premier fashion project

Pierre Premier concept store nas je već navikao na sjajne zamisli i projekte. Interesantno i uvek drugačije! Sećate se sigurno divne RINGeRAJA - Pierre Premier humanitarne akcije, pa uređenje izloga, promocije mladih dizajnera... Ovoga puta Ania i Ekatarina imale su ideju shopping uživo! Dve najbolje drugarice koje jedna za drugu biraju kombinacije. Kako naši prijatelji vide nas i naš stil. U svakom slučaju bilo je interesantno subotnje popodne u divnoj atmosferi butika Pierre Premier sa prijatnim i kreativnim ljudima...
A najbolje drugarice naravno M&ja! ;)






Ostale naše fotografije koje je uradila Ania Nebrenchina možete pogledati na FB page Pierre Premier ovde!
U ovom projektu učestvovale su i Ania Nebrenchina&Ekaterina Petukhova, Tijana Todorović&Maja Uzelac,Vanja&Jovana , Gorana&Ivana , Aleksandra&Jelena , Federica&Vjera. Obavezno pogledajte sve te sjajne kombinacije! ;) 







23 comments:

  1. Fenomenalna je ova leopard torba! Super ste!

    ReplyDelete
  2. Divne ste... :)
    Svidja mi se tvoja jaknica i bela majcica :))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Video sam vec kod Marine da ste se prelepo provele!
    Lepo ti stoji ova nijansa braon boje!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. vasi projekti uvijek izgledaju tako kul... :D

    ReplyDelete
  5. Strava su vam slike, kad sam videla na fb, odusevila sam se! :D
    Slika u ogledalu ti je previse kul, a ta okerOnarandzasta jaknica..secer! :)

    ReplyDelete
  6. videla kod marine i na fb...fenomenalne ste!tebi odlicno stoji crveni karmin,elegancija sa jaknom...ma divna si mi anjac:***

    ReplyDelete
  7. aaa baš se fino igrate i družite! Ideja je odlična i sve pohvale Pierre koncept storu! mogu zamislit veselja kod presvlačenja i kombiniranja!

    http://thebasicss.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Videla sam fotke na PP profilu - slatke. :)

    ReplyDelete
  9. NA slici gde stavljas karmin takoooo podsecas na Lady Gagu pre nego sto je postala poznata :)

    ReplyDelete
  10. Odlepila sam na crnu providnu kosulju! :) Divne ste!

    ReplyDelete
  11. meni je ova sa plisiranom kragnicom kao sa druge planete
    obozavam je <3

    ReplyDelete
  12. Jel ima nesto lepse od tako divnog prijateljstva, mnogo ste slatke! Super ti stoji narandzasta jakna, a fantasticna je slika gde stavljas ruz! Super ideja PP-a!:)

    ReplyDelete
  13. ova kombinacija sa narandzastom jaknicom i animal print torbom je savrsena! sve slike su super...=))

    ReplyDelete
  14. sto nismo kubnule odatle sa tom divnom odecom? :)))

    ReplyDelete
  15. JEdva sam cekala da vas dvije dodjete na red!Savrseno!Vjerujem da vam nije bilo lako;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  16. odlične kombinacije, uzorci, materijali!!

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Odlicne fotkice, odlicna odeca, odlicne vi! :)

    ReplyDelete
  18. vidim da ste se i vi odlicno provele :) ova u ogledalu mi je super fotka! i kombinacija sa jaknicom je odlicna!

    ReplyDelete
  19. vec sam rekla da ste bile medene, posebno lajkam ovu jaknu koju si ti nosila... faaaab fotke!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...