3/17/2012

It's my life...

Prohladno veče u gradu! Iako je danas pravi prolećni dan, oprostićete mi što vas na nekoliko sekundi vraćam u one hladnije dane! Nadam se da će ovo biti po poslednji put ove godine! Nadam se da ćemo konačno odložiti sve one kapute, pa čak i one najfluffy :) od kojih će nam rastanak do sledeće zime možda najteže pasti, ali ništa ne može da zameni lagani osećaj proleća, sunca, bosih nogu... Radujem se tome! A do tada...nadam se da ćete voleti ovaj post! ;) :*












fluffy OUTFIT : farmerke _ Pull&Bear, bela košulja _ Zara, krznena jakna _ vintage, crna kroko torba _svaštarica Bulevar, kanađanke _ Timerland, šešir _ Bershka, prstenje _ P...S... i Atelje Arsić, ogrlica lanac _ H&M, ogrlica bodlje _ Kinezi, crveni lak na naoktima _ S.he190

photos by Marina

52 comments:

  1. divna kao i uvek :) danas nam se smesi Sunce, bice lep dan!

    ReplyDelete
  2. bas mi se dopada:))
    odlicne fotke, znam koliko je mracno u tom delu Kneza
    koji aparat koristis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga! Marina me je slikala njenim aparatom, tj. njenom mocnom masinom...hehe... :) canon eos 550D :) :*

      Delete
  3. odlicno! odusevila sam se kada sam ugledala kanadjanke, sve si fenomenalno uklopila! :))

    ReplyDelete
  4. Prekrasan outfit, oduševljena sam!!


    xoxo
    Antonia

    ReplyDelete
  5. super nakit mi se svidja sav, kanadjanke obozavam :)

    ReplyDelete
  6. Odlično. Ta ogrlica je savršena. Ali i šešir je suuper, ma sve mi se sviđa :)

    http://beautyrollercoaster.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Obozavam sesire u svim bojama, velicinama...ma ne biram. A tebi super stoje :*

    ReplyDelete
  8. :) flafisho mali :) divno

    ReplyDelete
  9. Sve prekrasno dok nisam vidjela kanadjanke :/ Medjutim to je nesto sto ja licno ne bi obula na tu kombinaciju jer ovo mi izgleda ko sudar dame i kamiondzije...bez uvrede...svaki komad za sebe je vrhunski :)

    ReplyDelete
  10. Predivna!<3
    Šešir ti divno stoji!

    ReplyDelete
  11. Super slike :) Sesir odlican

    ReplyDelete
  12. Prosto ne mogu da verujem da je ova ogrlica od kineza. Extra je!!!

    ReplyDelete
  13. odlično! predobra ogrlica i šešir <3
    xoxo Sienna
    http://fashion-sienna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Klasika, ali na tvoj način, odlično :)

    ReplyDelete
  15. Lutka si, nikad ne bih mogla na sebi da zamislim kanadjanke na ovu bundu plus sesir ali ovo definitivno ide uz tebe i svaka cast! Nakit je savrseeen i torba! :**

    ReplyDelete
  16. Dopada mi se kao i uvek pogotovo tvoj fazon slikanja sa sesirom i malo pognutom glavom filmski :-)

    ReplyDelete
  17. Promenila bih samo cipele, ove su mi suvise sportske. Ostalo mi se dopada. ;)

    ReplyDelete
  18. Jako dobar outfit! :)))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ja volim ovaj post, kao uostalom i tvoj stil ;))
    Baš si super u ovoj kombinaciji, a fotke i mesto za fotkanje diiivni :)

    ReplyDelete
  20. Lepo ti stoji ovaj glamour u stajlingu!
    Skroz zanimljiva kombinacija kanađanki i krzna! :)

    ReplyDelete
  21. prekul! ogrlice i sesir, njammm

    ReplyDelete
  22. nemoj pricati da je kod kineza ova ogrlica???kombinacija super!

    ReplyDelete
  23. prva slika savrsena! kada vidim krzno i sesir, odmah pomislim na j.lo!:) mnogo volim taj spoj! Nakit fantastican! Divan si mi Anjac!!:)

    ReplyDelete
  24. Wow,Anjic moj damski!Bravo!Jos si uspjela da izneses cizme uz ovakav outfit,bravo!Kad vidim tako lijepe bunde,bude mi zao sto dolazi proljece:)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  25. Takav prsten sam htela da kupim i nisam i kad ga vidim kod tebe na blogu bas mi je zao sto nisam :D
    Super outfit :)

    ReplyDelete
  26. So pretty! LOVE the floppy!

    PS. We’ve a $100 Giveaway to Vantage Point Vintage on our blog! Check it out, if you’d like :)

    ox from NYC!
    davie+erica

    LPFashionPhilosophy

    ReplyDelete
  27. Mislim da mi je ovo 300. put da se vracam na ovaj post! I svaki me put ova bodljikava ogrlica odusevi! Mislim da cu pohitati po nju!
    Odlicna je ta budna!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. meni se dopada krzno, valjda dodje sa godinama ;)

    ReplyDelete
  29. Divno!
    Mene samo interesuje odakle je narukvica... prelepa je...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Zaboravila sam da napisem...sad cu da dodam! ;) I ona je kupljena kod Kineza :)

      Delete
    2. Jejjjjjjj... divna je....

      Hvala puno na odg...:)

      Delete
  30. Kinezi su stvarno kraljevi! Odličan post :)

    ReplyDelete
  31. Wow šeširić i svi detalji nakita. Damski.

    ReplyDelete
  32. Oduševljena sam ovim outfit postom! Baš mi se dopada kombinacija kanađanke, bunda i šešir. Volim kad nešto izlazi iz okvira, kada izgleda drugačije, kada se razbija monotonija. To si ti uspela da uradiš uklopivši čizmice sa svim ovim stvarima! Good job!

    ReplyDelete
  33. Iako sam rekla u proslom postu da nisam ljubitelj puf momenata, moram priznati da si ti najsladja pufnica koju sam videla! :)) Divan kombo Anjac!

    ReplyDelete
  34. Divna, diiivna, predivna...bunda je mrak!!! A tek sesir....
    Jeste da je danas LEP i SUNCAN DAAAN....ali si ti svakako osvezila svojim outfitom :)

    ReplyDelete
  35. divna si mi breee njac!sesirce i bunda skroz hipi,a opet rock sa ogrlicom,i pomalo gangsta sa kanadjankama i farmerkama...volim;)!:**

    ReplyDelete
  36. баш добро си склопила се , со овој изглед би носела и други чевли но и овие се ок, единствена замерка е доколку бундата е од природно крзно .
    И ланчето е прекрасно !

    ReplyDelete
  37. mmm bas su dobre ove nocne fotke :) bravoo za vas :)

    volim kad nosis ovaj sesiric super ti stoji, bunda plus kosulja mi je odlicna kombinacija, a taj prsten iz p.s. obozavaam! ne mogu da prezalim sto nije bilo mog broja, smmmrcc :)
    :**

    ReplyDelete
  38. anjic divna si kao i uvijek

    ReplyDelete
  39. Obozavam i pratim te od pocetka!!! Ali, Anja, pobogu zar bundu i kanadjanke?! sorry..:)

    ReplyDelete
  40. Nije sto su moje ali su fotke neverovatno dobre... kekek. A bakicinu bundu volim. bash bash...

    ReplyDelete
  41. I really like your blog. You are beautiful and is always in fashion!
    kisses from Brazil to you!
    Muah!

    http://mileumacoisasdamara.blogspot.com.br/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...