5/20/2011

"I want diamonds...Pierre Premier diamonds!"

RINGeRAJA i Pierre Premier su se našli oko dijamanta! Ljubav! :)
...savršen spoj...verujte mi! ;) 
O tome uskorooo... :)

Pierre Premier majica _ savršena! Trenutno moja obožavana! Neon roze pruge i dijamanti kao prepoznatljiv logo Pierre Premier concept store_a. Savšenstvo u malom! Dugi rukavi i pamuk najmekši na svetu! mmmm... :)
Pokon od predivne ekipe Pierre Premier-a! Hvalaaaa!!! :)









Roze Koziol ceger kupljen pre par godina...možda tri...u dizajnerskoj radnjici na Bijenalu arhitekture u Veneciji! Obožavala sam ga i tad...volim ga i sad...onako baš! :)









moj dijamantsko_prugasti OUTFIT : majica _ Pierre Premier /poklon/, sako _ Bershka, fakmerke _ Pull&Bear, prugaste patidžone _ Australian, roze torba - ceger _ Koziol, prugasta torbica što virka _ H&M, naočare za sunce _ H&M, sat _ Q&Q kupljen u Depou, narukvice _ H&M

Pierre Premier je koncept butik u Kralja Petra 10 u Beogradu. Nudi nam spoj različitih brendova koji odišu neprevaziđenim francuskim šikom. Pierre Premier voli energiju novog, voli modu, voli blogerke. Sigurno se sećate našeg okupljanja o kome su pisale Marina, Vanja, Brana i Ivanka ili ste sigurno čitali o proslavi Pierre Premier rodjendanca npr. kod Jelene!
Vanja je skoro imala genijalne postove kako se obući za matursko vece bas kod njih! Sjajno!!! Ako niste videli, u šta čisto sumnjam..brzo na Vanjin blog! ;)
Pierre Premier ne prestaje da nas iznenađuje, da smišlja genijalne stvari, akcije, druženja...zatoooo...očekujte uskoro nešto super - ql - interesantno! ;)

Nadam se da ste uživali! ;)
Bežim ja sad... ;)

ljubac!


p.s poseban ljubac Jovi za divno druženje taj dan kad smo se i slikale ispred njene zgradice... mmm...klopica je bila sjajna, kločići...i tiiii...tj. vi! ;)
:*

photos by Marina

44 comments:

  1. Majica je bas super :) A cegercic ti savrseno pristaje :) lepe su slike!

    ReplyDelete
  2. da li možeš nekad da pogrešiš?!:) NE! :) OBOZAVAM OVAJ KUTAK! :D :*

    ReplyDelete
  3. Muuuuural. Sad smemo Jovi da kazemo da smo kasnile na slavicu zato sto smo se fotkale tu ispred njene kucice... Sta cemo kad je kraj strava. Jub za Jovu i tebe!

    Posladnje fotka je naaaaaj od svih naj! cmokan!

    ReplyDelete
  4. majca+ova pozadina+ceker=slatkiš!

    ReplyDelete
  5. fenomenalno! kako su dobre slike!!!ovih dana je osvanulo baš puno postova sa grafitima u pozadini, kao neka epidemija :D
    boje su savršene, sako, narukvice, sve! nisam ljubitelj nakit printova, izgledaju mi uvek nekako čudno, ali ti to odlično nosiš :)

    ReplyDelete
  6. Primjer odličnog casual izgleda ! Jednostavno nepogrješivo :) sako mi je the best , a majica uauuu :)

    ReplyDelete
  7. Divno je! Mnogo je lepa PP majicica.!

    ReplyDelete
  8. divna majcicia! predivna!

    ReplyDelete
  9. O da vrlo moderno izgledas.Pomaze i to sto si fotogenicna.Fino da u Beogradu ima takvih finih stvarcica:)

    ReplyDelete
  10. ne znam sta je bolje,farmerke su ti odlicne,sako,ceger i naravno majica i nove Becke narukvice!!

    ReplyDelete
  11. Majca i patikice su vrh ! :)
    Super slicice, bas su vedre ;D

    ReplyDelete
  12. majica je super. a tvoj ceger je meni genijalan, uz ove sunčane sa onim oko vrata ;) čekam suprise :)

    ReplyDelete
  13. Totalno odlična majca, a sviđa mi se i cijeli outfit i lokacija snimanja... baš sam uživala u fotkama :)

    ReplyDelete
  14. divan outfit, naročito majica.. stvarno je savršena!

    ReplyDelete
  15. SakoV, narukvice, patike....majica....ja ne mogu da se odlucim....totalni odusev!!!
    KJUT, KJUT, KJUT :)))

    ReplyDelete
  16. Uuuuuu Anjaaaa, uuuuuu... Ovako, zelim: Majicu, torbu, sako, patike, narukvice, naocale... Fino sve spakujes i posaljes na: ... :D
    Ovo je vise nego divan casual look! :*

    ReplyDelete
  17. majica je stvarnooo superrrr! a PP ideje uvek odlicne! :) hvala za linkoveee! :) i torba je med medeni, kao i ti! i ja saljem ljub za Jovu , ona je divna! :)

    ReplyDelete
  18. Odlična maja i ceker!

    ReplyDelete
  19. odusevljna sam!!
    bas sam razmisljala kako da kombinujem moju
    a ovo je savrseno
    i jos taj zid
    sutra je PP zid samo tvoj :*

    ReplyDelete
  20. Divno je sve! Odusevljena sam kombinacijom:)

    ReplyDelete
  21. Divan je post...Sve je prelepo..:)Majca, i ceger.::)

    ReplyDelete
  22. svidjaaaam!!kao i uvek! majica nam je superiskaa, i superiska si je uklopila uz ovu fenomenalnu torbu! od kada nisam videla kaiscice na naocarima: hit totalni!hehe ljuuubac!!!

    ReplyDelete
  23. prelepe su slike i pozadina i outfit :-))))

    ReplyDelete
  24. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....mene je anja pomenula na blogu, mene je anja pomenula na blogu.....jao da vidis moje zasijano lice sad....a vidim ja poznata mi ova crno-bela pozadina :)))) ako ste zbog toga kasnile, e pa neka ste :))))...anjo kombinacija ti je divna i ti si sva kao secer ma sta god obukla:))))
    P.S. u u torak te cekaju karamel bombonice:)))
    ljubi te tvoj jovo...

    ReplyDelete
  25. vidim i tebi su nestali svi komentari. prediva si :*

    ReplyDelete
  26. ma sjajna si curo!zurka,torba,sat....love majicu!

    ReplyDelete
  27. Anja, imam novi omiljeni post, OVAJ! :)
    Posebno mi se sviđaju majica, torpba i narukvice... ma sveeee!
    Pozz

    ReplyDelete
  28. Hvala vam ljudi, divni ste! :*
    Hvala Dinu koji se vratio da opet prokomentarise post <3 si! :*
    Moram da se izvinem svima onima koji su vec komentarisali ovaj post, a ciji su komentari nestali! :((( Blogger je juce poludeo, ceo dan nije radio, cak je izbriso ovaj, poslednji post! :( Vratio ga je pred kraj dana, ali bez vasih komentara! :( Stvarno mi je mnogo krivo, ali stvaaarno nije do mene, niti imam mogucnost nekako da ih vratim. Znam da ste izdvojili svoje vreme da ovde nesto napisete,cenim to i zbog toga mi je najvise zao. ljubac za sve

    ReplyDelete
  29. predivna majcica:) tobra♥♥♥ i cio outfit tako uklopljen,i pozadina,i ti predivna... A i meni su nestali komentari,bas grozno, i to ne sa jednog nego sa cak 4 posta :(

    ReplyDelete
  30. hahaha, opet ja pisem tobra umjesto torba :)

    ReplyDelete
  31. Svez, atraktivan, urban izgled.
    Odlicno nosis ovakve komade Anjac. =o)
    Pozadina i ovog puta odlicno uklopljena u trenutak ovekovecen na fotografijama.

    Dopadaju mi se prugice kao polazni motiv.
    Osnova decentnih boja uz vatromet boje korala - sjajno!
    I tek dasak tirkiza.

    PP maja je fantasticna. <3
    Stilizovana verzija svevremenske bluze koju je sjajna Jean S. ponela u "A bout de souffle".

    Nisam iz Bg te me zanima moze li se pazariti u njihovoj radnji?

    Leprsavi pozdrav iz NS. :zagrljaj:

    ReplyDelete
  32. Preslatka majica,bas mi se svidja kako si je uklopila u lezeran fancy outfit!Ceker je savrsen,i ja bih jedan;)Majicu isto:))
    Ljub
    B.

    ReplyDelete
  33. Super majcica, obozavam neon rozee :)♥
    Sako je san snova :) Divann je.

    ReplyDelete
  34. sve je TIP TOP :)
    jako lijepo
    ove narukvice su predivne :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. majica je divnaa(Blagoo tebi) a i torba, imam slicnu i obozavam je! Super slike!

    ReplyDelete
  36. vec sam rekla kod Marine da je majica pobednicka ali torbica ta je preslatka i sako super super.

    ReplyDelete
  37. evooo vracam se i jaaaa! :) nije fer sto su nestali i da ovakav post bude bez komentaraa! svee divnoooo!!!! :******

    ReplyDelete
  38. super su vam majice <3
    a potpuno me je kupio onaj momenat visuljka pozadi

    i patike da mi pozajmis neki put, kad ne dodjoh onda da ih kupim :P

    ReplyDelete
  39. Fantasticno ♥ kombinacija, fotkice, boje predivnooo

    ReplyDelete
  40. Marina je POKIDALA sa slikama!!!!!!!!!!!! Ova prva je doliko dobra da sam dosla u iskusenje da je skinem i stavim na desktop!PREDIVNO!Sve je savrseno!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...