9/02/2011

A little piece of summer...

Leto gori! Dogoreva! Kalendarski - poslednji trzaji...subjektivni osećaj - leto u punom jeku! Želim da živim u punom jeku, ali me brine taj kalendar! :( Ne dajte mu da ode brzo...
Radni dan na izmaku...i savršen kraj na Adi! Sunce zalazi, nebo gori, boje su drugačije, sve je drugačije, svetla se gase! Skupljamo se...i krećemo! ;)
Mahnite Leyli! ;) Ljubac za nju! :)








Sigurna sam da ste već uspeli da sastavite look od fotografija detalja? ;) tadaaaa... :)





Sjajno je kad imaš oko sebe ljude da mislite zajedno, maštate, smišljte, uživate, da se smejete, durite,ali brzo opet kikoćete, da delite...
To je trenutak kad shvatiš i nije više ništa bitno!
M&ja konačno zajedno...ukombinovane, iskombinovane, vesele, sa torbicama koje nam je Leyla napravila! Hvala Jeckoooo...naj! ;) :*



moj pink-narandžasti OUTFIT : pink haljina _ Zara, pink i narandžasti cvet -broš i šnala _ H&M, pink gumene sandale _ poklon od Marine i njenog Zoka, pink-narandžasta torba _ Leyla sašila, pink sat _ ALDO, narukvice _ H&M, prsten _ Swatch, ogrlica-lanac _ H&M man, naočare "ogledala" _ New Yorker, lak Rimmel 825 sky high

p.s kod Marine na blogu sjajne fotke i nešto više o njenom outfitu tog veselog, obojenog dana ;)

photos by Marina i Dilpa

43 comments:

  1. Zaljubljena u sandale i kombinaciju plavog laka sa njima....MMMMMMMM....
    Anjac...pa ti si preslatka...ali stvarno!!!

    ReplyDelete
  2. obozavam kombinaciju pink i narandzaste! Savrsen outfit! :) Ali tvoje i Marinine fotke... bas su me oraspolozile! :) kiss

    ReplyDelete
  3. Cvetici i torba su odlichni :) Cela kombinacija je super!

    ReplyDelete
  4. Preslatko!Videla sam fotkice kod Marine,divno ste se ukomponovale.Obozavam outfite veselih boja:)

    ReplyDelete
  5. veselo, šareno, narandžasto i rozo!

    ReplyDelete
  6. jaoo gumene baletanke su kaoo meed! vec sam napisala kod marine, bravo za jecku i vase zajednicke vesele slicice! :*

    ReplyDelete
  7. Sve vise pocinje da mi se dopada roze-narandzasta kombinacija.... Odlicne fotke :)

    ReplyDelete
  8. Super su slike, bas mi se svidjaju tasne. :)

    ReplyDelete
  9. Savršena kombinacija za popodne uz reku!

    ReplyDelete
  10. Gumene sandale? Super! Preslatke ste, a bravo za Leyline tasne!

    ReplyDelete
  11. hahah, preslatke su vam couple slike :))

    ReplyDelete
  12. umrla sam od smehotresa kad sam videla da si stavila onu fotku sa mojom rukom i istim lakom! kekek.

    I da, hajmo cesce na Adu obuchene veselo... Ne zelim braon i sivo jos uvek! pls!!!

    ReplyDelete
  13. super boje :-))) bas lepe slike :-)

    ReplyDelete
  14. sestreeee!:)))
    super su boje...prelepa si..:**!

    ReplyDelete
  15. Uh, kakve boje svuda na slikama... laaajk :)

    ReplyDelete
  16. Hellou pinky:) Nemoj tako..sad jso malo je na nas red da se letnjamo:))

    ReplyDelete
  17. Baš divan veseli outfit, slike su prekrasne :)

    ReplyDelete
  18. Veseloooooooooooooooooooooooooo :)

    ReplyDelete
  19. Moram da pitam, koji je broj tog Rimmel laka, super jee :)

    ReplyDelete
  20. @littleBird Daaa...divan je! Lakic je Rimmel 825 sky high ,evo slicica... ;)
    http://1.bp.blogspot.com/_MWdTHwzVYys/TIo5A0ft-dI/AAAAAAAAAqk/OfV5XeTN9F4/s400/P100910_15.24.jpg

    ReplyDelete
  21. Sjajne ste! Puno boja, sunca, puno dobrog drušstva i osmijeha, i šta ćeš bolje :)

    ReplyDelete
  22. bas letnje..strava :))) lepe ste,volim tu foru s tshnama :)))

    ReplyDelete
  23. sve mi je super..voolim pink..satic i torba su mi favoriti :)

    ReplyDelete
  24. divna kombinacija...dajes mi inspiraciju..

    ReplyDelete
  25. Slatke ste mnogo. Color block team :)))

    ReplyDelete
  26. AJme pa super mi je ova kombinacija! I rozo narancasto opcenito i sve i cipele pogotovo!

    ReplyDelete
  27. Med medeni,bas volim kombinaciju roza+narancasto!Torba je genijalna,jos kad imas match sa M.;) Slike su super,svidja mi se fazon sa detaljima,M.bas ima talenta!
    Ljub
    B.

    ReplyDelete
  28. Sve je tako divno :) Super!

    ReplyDelete
  29. joj divne ste u tim veselim bojama!! pusti bre leto neka dodje jesen malo :-)))

    ReplyDelete
  30. suncane zene, pa divne ste mi tu :))))
    svee mi se svidja, sve :*

    ReplyDelete
  31. Super ti stoji PINK, predivno ;)!
    Cipelice su med pravi!!

    ReplyDelete
  32. Odlican outfit i slicice! :D Mnogo mi se svidja haljina, cvetici, lanac :) Vec sam napisala kod Marine da su vam torbe savrsene, kao i zajednicke fotke :)))

    ReplyDelete
  33. Ijao koliko ste se predivno
    obukle i Marina i ti! :)
    Ali sandalice su ti najsavrsenije!
    Jeste da su poklon, ali, jel znas mozda gde ima
    da se kupe!?? :)

    ReplyDelete
  34. Savrseno. Lak je prelep.

    ReplyDelete
  35. precioso vestido!!!!!

    xoxo

    ReplyDelete
  36. <3 prekrasne boje <3 a ti si prava mica slatkica <3

    ReplyDelete
  37. Preslatko!! Presladak outfit! :))


    Želiš se možda pratiti međusobno?

    xoxo
    Antonia

    FASHION IMPERATIVE

    ReplyDelete
  38. Kakve boje, ti si kao cupcake, prepreslatka! Obozavam roze, divnost je post!:) Torba je fenomenalna, bravo za Jelenu!:)

    ReplyDelete
  39. predivan look, haljina, clutch i cipele su pravi divni obojani minimalizam (ako to možemo tako nazvati :D)

    ReplyDelete
  40. Hi pretty!!
    I really love you blog and your amazing style!!
    I follow you :D
    ... maybe if you want, you could visit my blog too ( I hope you lik it and follow me back ;) )
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...