9/27/2011

Watches _ Uniform Wares

Satovi! Kao deo asesoara i kao potreba! Otkriću vam nešto...obožavam ih! A onda ću vam otkriti još nesto...bez njih ne mogu! Nekako se osećam čudno, kao da mi nešto strašno nedostaje... A onda vam otkrivam i jooooš nešto...stalno kasnim! I svaki put se nerviram zbog toga i bude mi krivo...i sve...ali to nije do sata, verujte mi...nešto drugo tu ne štima! Menjam se, obećavam! ;)
Kao što rekoh...obožavam ih! U raznim varijantama, modelima, grubi, onako muški, metalni, gumeni, raznobojni, srebrni, zlatni...svuda i uvek! 
Danas vam predstavljem satove marke Uniform Wares. Kupili su me još davno svojim old-school britanskim šmekom, jednostavnošću forme, svedenošću, odmerenošću... Classy! Šta da vam kažem, padam na te stvari...
Britanski brend Uniform Wares dizajnira i proizvodi satove na principima klasičnog britanskog dizajna i savremenog stila. Brend je osnovan 2009.godine od strane dizajnera Patric Bek-a i Oliver Fowles-a. Svaku seriju karakterišu precizni i svedeni oblici, trajni materijali, preciznost švajcarskih i japanskih mehanizama, klasične sezonske boje i savršena završna obrada.
_ od nerđajućeg čelika
_ japanski kvarcni mehanizam
_ kaiš od italijanske teleće kože





Ovako nekako ja maštam o njima...kao u spotu... ;)


photos by Uniform Wares

26 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Uf ja obozavam muske satove, pogotovo metalne... a zbog kasnjenja sat mi uvek ide 10 minuta napred posto kasnim toliko i stvarno deluje:D

    ReplyDelete
  3. Super post Anjac!I ja volim muske,mozda vise sa metalnom narukvicom,ali i od ovih iam mfavorite!:))

    ReplyDelete
  4. Malo su obicni ali mogu da prodju :-)

    ReplyDelete
  5. Crni iz serije 300 je odlican :)

    ReplyDelete
  6. ova serija 150 mi je nekako naj, pogotovo ovaj u boji slonovače :)

    ReplyDelete
  7. od silnog ludovanja, na kraju se uvek vratimo suvoj jednostavnosti :)

    ReplyDelete
  8. pazi sta si obecala, ono trece...znaci vise ne kasnis hihihih
    sad salu na stranu satovi su zaista predivni, ja bih onaj prvi :))))
    ljub jovo

    ReplyDelete
  9. serija 100... beli. taman dovoljno jednostavan!
    mmmmmmm

    ReplyDelete
  10. Uuuu kako mi se svidja ovaj beige iz serije 150...Divan!

    ReplyDelete
  11. Nisam bas ljubitelj satova..Ali kada vidim ove..WOAAH!Mislim da bi sebi trebala kupiti jedan :) xx Tanja

    ReplyDelete
  12. Prelepi su, onako, old school :)
    Moj favorit je iz serije 150, poslednji :)

    ReplyDelete
  13. Savršeno, hvala ti za ovo!!

    ReplyDelete
  14. bas su mocni, svedeni, elegantni...:) Ja biram ove iz serije 300. naj volim velikee!

    ReplyDelete
  15. Bas su lepi!Meni se najvise svidja ovaj bez iz serije 150:)

    ReplyDelete
  16. da da,ja obozavam da nosim muske satove

    ReplyDelete
  17. Napisala sam ti na LB napravila sam oglricu od lanaca, uz pomoć tvog DIYa i super je ispala, slikat ću je pa da vidiš :)

    Iskreno: ja satove i ne nsoim toliko, jer mi većina njih izgleda nekako kičasto.
    Ali satovi koje si ti postala, su savršeni, jer su skroz jednostavni!
    Koliko koštaju, znaš li?
    Ovaj msalinasti ili ovaj bež bi se srodili sa mojim ormarom :)

    ReplyDelete
  18. @Selma Jao, divno, diiiivno... :) Jeeej... :) Bas mi je drago! Obavezno slikaj, pa mi posalji kad budes mogla ;) i uzivaj u njoj, sigurno je sjajno ispala :)
    Cene satova zavise od serije, najjeftinija je serija 100 i njihova cena je oko 100funti...pa idu do 400-500 funti.
    :*

    ReplyDelete
  19. Joj da,jesu divni!Klasika!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  20. Ima li ovo u Bg??? :)

    ReplyDelete
  21. hocu u prvom redu prvi! Beli! ;)))

    ReplyDelete
  22. serija 100 sebi, seriju 300 Peri, i ziveli su srecno i zaljubljeno do kraja zivota! :D

    ReplyDelete
  23. Iste smo po pitanju satova, samo što ja ne kasnim ;))!
    Predivni su ovi satovi, prosto ne mogu da se odlučim koji je najnaj :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...