12/05/2011

autumn!

Obećani jesenji outfit sa novom ogrlicom čiji ste DIY imali prilike da vidite u prošlom postu. 
Sve miriše na jesen, na žutu, senf žutu, sivu, kestenjastu...Sve leluja, nekako ovako... Pucketa i miriše... lišće i kestenje! Obožavam kestenje! Valjda zato i jesen! Ponekad...kad je lepa, sunčana i topla!











moj jesenji OUTFIT : pantalone _ Stradivarius, džemper _ Stradivarius, košulja _ vintage /mamina/, mantill _ Vero Moda, čizme _ Zara, ogrlica _ DIY, prstenje _ Kinezi, naočare za sunce _ H&M

Ovo su lakići koje sam kombinovala...sivi essence nail art twins colour base 1 02 romeo i essence nail art twins glitter topper 2 02 julia! :) Tek sad kad dok vama pisem nazive sam obratila pažnju, izgleda da je i planirano da se kombinuju...mislim romeo i julija! hihihiii... :)

photos by Marina

42 comments:

  1. Kao sto si i napisala:PRAVI JESENJI OUTFIT!Boje su divne,kao i ti!:):**

    ReplyDelete
  2. Senf zuta mi je apsolutni hit ove jeseni. Jako mi se svidja i ogrlica. Preslatko!

    ReplyDelete
  3. divan jesenji outfit! žuto lišće, plavo nebo, pa te boje opet na tebi, pa na ogrlici, sjajno!

    ReplyDelete
  4. Bas su prave jesenje boje, odlicna je kombinacija. I noktici su super :)

    ReplyDelete
  5. Da li se lakovi tako zovu? ne veruuujem.
    Divno si se uklopila u jesenju scenogradiju srcko... Kao da je jesen znala sta ces obuci... Ili si ti procitala jesen... mmmm

    ReplyDelete
  6. Odlična kombinacija!
    Imam jedno pitanje, pomenula si da postoje modeli ovakvih ogrlica da se skinu, za one koje nemaju sličnu po kojoj će da prave...
    Ima li šanse da postaviš crtež tvoje ogrlice u prirodnoj veličini, da može da se odštampa? :)
    :treptrep:

    Hvala!

    ReplyDelete
  7. a bas sam htela prvo da napisem sljokice na jednom prsticuuu, divnooo, kad ono na kraju lakovi :) zelim te sljokice :)
    divna si Anjco, super je kombinacija, ove cizme bas volim, jos sa tim camel farmerkama,odlicno je ispalo, ali ogrlica?! ona je ludacki dobra! cmook

    ReplyDelete
  8. fenomenalno! :) lakovi su divni.

    ReplyDelete
  9. Pravi jesenji outfit! Super je i super je ta ogrlica! :)))

    ReplyDelete
  10. predivna kao i uvijek :D lanicic je savrsen! :)

    ReplyDelete
  11. boje su divne,ova senf zuta je odlicna i naravno prava jesenja!

    ReplyDelete
  12. odlicna ti je ova prva fotka - prava bondovska:))..kombinacija za pohvalu (kao i sve ostale) :*

    ReplyDelete
  13. preslatko!
    lak je fantastican!:)

    ReplyDelete
  14. Ponedeljak-dan za outfitove :)
    Odlican, kao i uvek :*

    ReplyDelete
  15. WOW!
    savršen outfit
    divne fotke draga
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Meni se VRLOOO dobada mamina kosuljica, zao mi je samo sto se malo bolje ne vidi... Ali mozda iskrsne u nekom drugom postu...
    Inace, tvoje outfit-e obozavam, tako i ovaj... ;)

    ReplyDelete
  17. Meni se najvise svidja ogrlica, citala sam i DIY :))

    ReplyDelete
  18. lakovi <3
    i super mi je kombinacija sivkaste i senf boje

    ReplyDelete
  19. Ja volim duh tvog bloga. Nekako je veselo, neopterećeno, dečje iskreno <3

    Outfit mi se posebno ne dopada, ali si ga ti divno iznela :) Jesen ftw!

    ReplyDelete
  20. Mnogo su slatki noktići i lakići,ogrlicu sam već ishvalila.Mnogo lepo ti stoje ove jesenje boje,sijaš:)

    ReplyDelete
  21. ogrlica je bas super ispala, a kosulja i pantalone su mi divne :)

    ReplyDelete
  22. Ogrlica jos bolje izgleda na tebi!Bas je super!Svidjaju mi se smedji tonovi,bas jesenjski!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  23. Svaka čast na DIY ogrlici, izgleda odlično!

    ReplyDelete
  24. Ogrlica i cizme su divni :)

    ReplyDelete
  25. Svidja mi se kombinacija svedenog outfita i ogrlice koja je fantastican detalj! :)Diiivna si!
    Mada su i Romeo i Julija uradili posao! :*

    ReplyDelete
  26. Kako su slatki lakici, i ova ogrlica, jos bolje izgleda na tebi! Boja senfa ti super stoji, i odlicno si je ukombinovala.

    ReplyDelete
  27. Jesen odiše tvojim outfitom! :)
    Boje, detalji, sve je superiška!
    Bravoooo za ogrlicuuuu!!!
    A lakići su supersupersuper slatki!!! ;)))

    ReplyDelete
  28. Super izgled, lakici su strava a ti slatka kao i uvek :))

    ReplyDelete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  30. Savrsena kombinacija. Ogrlica odusevljava. :)

    http://sreckasfashion.blogspot.com/
    xoxo

    ReplyDelete
  31. Romeo i Julija lakovi, adorable!
    Tek sad vidim koliko je divna ogrlica!;)

    ReplyDelete
  32. preslake su mi slicice Anjuska :)

    ReplyDelete
  33. Mnogo mi se dopada ovaj džemperak oker boje.

    http://styleyourselfnow.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Odlican blog! Great design!

    http://aniaanialysis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Tražim takav lak već jako dugo :)
    A ti prava frajerica :)
    Jaknica je predobra kao i ostatak outfita :)
    Like like like :))

    ReplyDelete
  36. Hvala vam! :* veeeeliki za sve!
    @Hiljaduputa Hocu, nacrtacu, pa cu okaciti u nekom od narednih postova...samo malko vremena i bacam se na crtkanje! ;)
    @Dijana MakeUp ahahaaa...kraljuu!!! Jeste skroz! :)))
    @Tirquise hvala ti puno na divnom i iskrenom komentaru! ;) :*
    @OrMARIJA hehe...hvala ti puno! :*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...