12/28/2011

Lace

Danas za vas par sličica outfit-a sa promocije kataloga Ines Janković u Pierre Premier-u. Ovu kombinaciju ste uglavnom videli ovde, i zeleli da vidite kako je nosim! ;) Uz male izmene i dopune... ;)







OUTFIT : tamno zelena košulja _ Zara, suknja sa slojem od čipke _ Mango, čizme _ ShoeStar, torba _ Tašnarija, prsten i ogrlica _ Kinezi

A sećate se i ove sličice iz predhodnog posta... ;)

Čipka je in! :) ...probajte za praznike, svideće vam se! ;)

Na BestShopMagic portalu možete videti moje novogodišnje predloge!

 Nadam se da će vam se dopasti, da će vas inspirisati....Nova godina je blizuuuu... :))) hohohooo... :)))

:*




photos by Marina

38 comments:

  1. uUU... ANJAC BAS SI MI SLATKA! :) EXTRA MI JE TA POLUPROVIDNA KOSULJA!

    ReplyDelete
  2. ja sam odusevljena tom kosuljom :)

    ReplyDelete
  3. Kako si slatka! Ne mogu te se nagledati! Izgledaš baš divno kao i uvijek! košulja mi je extra i fino ide uz čipku! Volim! <3

    ReplyDelete
  4. Odlicno ti stoji ova kombinacija.

    ReplyDelete
  5. čipka je cool :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Divota, bas bas... :) ta kosulja je boli glava...ma cela kombinacija

    ReplyDelete
  7. super mi je tvoja kombinacija od te veceri,sa sve bundicom..bebi:))
    Odlicna suknja i ziper na cizmana:)):**

    ReplyDelete
  8. Super je kombinacija! Stavila sam te na Tašnariju :***

    ReplyDelete
  9. Baš si zgodna u toj damskoj kombinaciji. I naravno torbica je isto tu :) steta sto je dostava za njih tako skupa za Hrvatsku :(

    ReplyDelete
  10. LEPOTA. Suknja, kosulja, cizme, kosa, lak, nakit- savrseno....... :*

    ReplyDelete
  11. Joj Anjo kako si divna!Sve mi je savrsenstvo!Ali ono bas bas!Jos kad sam vidjela rajsferslus na cizmama...
    xx
    B.

    ReplyDelete
  12. odličan outfit! košulja mi je baš <3

    ReplyDelete
  13. Košulja je savršena! Mislim da padam na nju još od onda kad si je prvi put pokazala...<3

    ReplyDelete
  14. ja sad bacila pogled na link gde si prvi put pokaza.a ovu slatku kombinaciju i vidim one pre pre predivne mindjuse :))) wow! gde se takve mindjuse prave molim te? kad pise hand made, da li ima to i za nas obicne smrtnike ?? pozz, U.

    ReplyDelete
  15. savrseno! nemam reci... torbica je preslatka.. =)) xxx

    ReplyDelete
  16. Lepo :) ja samo ne bih duboke čizme, ali je ostatak zaista lep i elegantan.

    ReplyDelete
  17. Bas sam zelela da vidim fotke ove kombinacije! :))) Odlicna! Mislila sam da je suknja kraca i da se nosi visoko, ali svidja mi se ovako, elegantnije je ;)

    ReplyDelete
  18. Odličan ti je ovaj outfit...prefinjeno ;))
    Poslednja fotka fenomenalna!

    ReplyDelete
  19. Wohooo! Gledala bih ovu kombinaciju na tebi opet i opet! Suknju i košu volim zajedno, ali jedva chekam i da ih odvojish i uparish sa raznim stvarcicama...
    I Chekam one fotose sa Knezaaa! muhahah #misterija

    ReplyDelete
  20. odlično! a čipka, obožavam oduvek, i da, stvarno vam je sjajna ova poslednja fotka:) može buvalno da posluži kao definicija trenda!:)

    ReplyDelete
  21. Čipku obožavam,a tvoja suknjica i Jelenina haljina su prelepe.:)Odlična kombinacija:)

    ReplyDelete
  22. Hey, I just found ur blog. Its awesome. U got one new reader :).
    Happy New Year :).
    Visit me!
    https://makeupstyleup.wordpress.com/

    ReplyDelete
  23. preslatka suknja i kosulja...ma cijela kombinacija :)))

    ReplyDelete
  24. Super outfit i fotografije! :)

    ReplyDelete
  25. wow even though I cant understand a word I love your look and your outfit plus you are beautiful! What country are you from like waht language is this? Serbia? Croatia?

    ♥♥Style-Roulette♥♥

    xoxo,
    Luísa

    ReplyDelete
  26. bas mi se dopala ova tvoja kombinacija, ne znam dal mi je lepsa suknja ili kosulja, divnooo!

    ReplyDelete
  27. Excellent blog you have here but I was curious about if you knew of any message boards that cover the same topics talked about
    in this article? I'd really like to be a part of online community where I can get comments from other experienced people that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know. Cheers!
    http://gatuartist.se/commedia/tiki-index.php?page=UserPageburtonwolf
    My blog ; modelarstwo

    ReplyDelete
  28. Touche. Solid arguments. Keep up the great spirit.
    http://www.revolvingbear.com/groups/looking-for-yacht-charter-croatia-that-will-permit-certainly-take-pleasure-in-the-moment-in-time-on-the-ocean/
    Here is my web-site : brookside

    ReplyDelete
  29. Hi there to every single one, it's truly a good for me to pay a visit this site, it contains valuable Information.
    http://friendsprotocol.wall.fm/blogs/post/139
    Feel free to visit my page - halt

    ReplyDelete
  30. I was suggested this website by my cousin. I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed
    about my difficulty. You're incredible! Thanks!
    http://sweet-book.x-arena.eu/index.php?do=/blog/72799/trouble-free-strategies-to-kroatien-yachtcharter/
    Here is my blog : loughin

    ReplyDelete
  31. Aw, this was an incredibly nice post. Spending some time and actual effort to produce
    a very good article… but what can I say… I procrastinate a whole lot and never seem to get nearly anything done.



    my homepage: 腕時計コピー

    ReplyDelete
  32. Excellent post! We will be linking to this great post on our site.

    Keep up the great writing.

    Here is my blog ... chevy silverado lift kits ()

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...