12/17/2011

Without a fight

Miriše na vikend! Na narandžastu i maslinastu
Na duže spavanje, doručak uz dnevne novine i čokoladno mleko of kors, lenjo razvlačenje u pidžami i cvetastom bade-mantilu najmekšem na svetu! Obožavam vikend! A onda i onaj vikend zuj po gradu sa dragim ljudima! Subotom je ponedeljak zabranjeno spominjati!
Uskačem u vikend kombinaciju i odlazim! :*







 







moj OUTFIT : trench _ Terranova, prsluk _ Zara man, prugasta majica _ Zara, teksas šorc _ House, čizme _ Replay, prsten sa cirkonima _ poklon od Marine, prsten okrugli beli _ P....S..., ogrlica _ Kinezi, lak za nokte _ essence-multi dimension 64 trendsetter

Danas idemo i kod naše divne Jecke - Leyle na radionicu! Uči nas da pravimo ove torbe! ;) Wooohoo... biće looda zabava! ;)

Kako vi provodite vaš vikend? Uživajte!!! :*






photos by Marina

30 comments:

  1. Obozavam subote!Sutra me nista ne ceka,cijeli dan zujim po gradu,vecernji izlazak ili noc uz vino i drustvo kuci,ma divno!
    Svidja mi se kako si spojila slojeve,trebat ce nam sad kad zahladni:-S Super cizme,svidja mi se sto naginju na kaubojke!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  2. KAKAV OSMEH, lepoto! <3
    KOSA TI JE PREDIVNA, divne cizme i mantilic!!!
    Ne volim subotu samo kada petak vece izadjem jer pola dana prespavam :D

    ReplyDelete
  3. super kombo! a pesma omiljena!

    ReplyDelete
  4. Slojevi, slojevi!! <3

    Ubila si me ovom ljetnjom slikom, čini se da je bilo tako davno...

    ReplyDelete
  5. ugodan vikendan anjac!obozavam kombinaciju crnih carapa i denim sorca!zatim dva slojevito-perfect!maslinasta jedna od mojih fav boja!divna si nam!:**

    ReplyDelete
  6. Slatke prugice i ogrlica za koju opet ne mogu da vjerujem da je iz Kineza :D
    Moja subota do sada je prošla u shoppingu, a nastavlja se držanjem palčeva da sutra ne bude kiše da mogu da slikam što je kupljeno :D

    ReplyDelete
  7. U čizme sam se zaljubila!

    ReplyDelete
  8. Predivna casual vikend kombinacija!!
    Čizmice su suuuper ;))

    ReplyDelete
  9. Prelepa kombinacija. Volim tvoje ocila (glasses) lepa boja =)

    ReplyDelete
  10. Anjac, prediFan si. A ti i Marina na onoj fotki blistate :D

    ReplyDelete
  11. prugasta majica, trench i sorc to mi je tako ti
    sjajna kombinacija! :*

    ReplyDelete
  12. Anja prelepa si.:)Kad si kupila trenc?!I on je predivan.Hvala.

    ReplyDelete
  13. pored onih zarinih, ovo su mi druge tvoje omiljene cizme :) prugice, maslina, trench, ma divnoooo! :**

    ReplyDelete
  14. Divan outfit...a ove naocare ti extra stoje! :)
    I mnooogo ste slatke na poslednjoj slici. :)
    Uzivajte svi u vikendu!!
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Kako su lude cvike! Super ti stoje! Trenc je divan, a u cizmice sam se zaljubila, savrsene!! Super kombinacija!

    ReplyDelete
  16. prava jesenja kombinacija :)

    ReplyDelete
  17. AAAAhhhh... Uz maslinasti najbolje ide naranzasta. U detalju modnom i u detalju arhitektonskom. Ma archy fashion poezija bre!
    Moramo se cesce ovde fotkati.. Samo da sredimo cuvara... MIG! hihih
    :***

    ReplyDelete
  18. Cizmice ubijaju, a cvike su mi genijalne! jako dobro stoje tebi tako crnoj! ;)

    ReplyDelete
  19. Bravo za cijeli stajling i onda sam se zaustavila na čizmicama <3 prekrasne :)
    Torbe su zakon!

    ReplyDelete
  20. cvidzeeeee koje se slazu sa rajsferslusom> sjajnoooo!!! inace, ooodlican trench! slatkica k'o i uveeeek!:))))

    ReplyDelete
  21. Hvala vam svima! :) Drago mi je da vam se svideo outfit...mozda kad pogledate sada napolju cini se da je bilo tako davno,a nije samo pre par dana fotkano... mwaaa...hocemo prolecnu zimu nazad! :)
    @Anonymous Draga, trench sam kupila prosle godine par dana pred Bozic, pogledaj mozda bude i sad nesto slicno, bio je snizen u to vreme... ;)
    @Marina Daaa...ili sumnjive babe koje su kao u prolazu! ;)
    :* za sve!

    ReplyDelete
  22. super mi je ovaj outfit,preslatka si.cizme♥

    ReplyDelete
  23. Amazing look. (:

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...