4/22/2011

Anja in new ELLE Serbia...

Danas je izašlo specijalno rođendansko izdanje magazina ELLE! Za mene stvarno specijalno... ;)


U ovom broju ELLE vam po prvi put nudi dve naslovne strane sa genijalnom Đurđom Stojiljković u ulozi dive zlatnog doba Hollywood-a. Svedenost, elegancija, glamur i lepota su glavni akteri ovog editorijala. Dok listamo dalje pored odličnih standardih rubrika magazina ELLE nailazimo na deo o filmu koji je ovoga puta drugačije tretiran. Poznati glumci imali su zadatak da prikažu emocije. Ogoljeni, u belim majcama, bez šminke i skrivanja, na crno belim fotografijama izrazom lica na savršen način opisuju različita osećanja i stanja čovekovog uma. Genijalno!!!
A ondaaaa...potpuno oduševljenje...ELLE svojih desetak stranica posvećuje blogerima. ELLE LOVES BLOG!!! :)
primećujete poznati header? :)
ELLE vam nudi Fashion Week Insider Review, a zatim listajući deo o modnim blogovima stižemo do str. 66 gde nas čeka rubrika BLOG BOX i genijalna Jelana Karakaš Ko ne voli cipele ne voli ni ljudi sa svojim blogom gde nam na šarmantan način otkriva svoje omiljene must have kombinacije, destinacije, časopise, knjige, omiljene kreatore...onako kako samo Jelena zna! ;)
A ondaaaa... ta daaaa... :)))
Na stranama 68-69 rubrika lični stil i u njemu MODNE BLOGERKE!!!
Naš šest blogerki pokušalo je da pokaze svoj stil kroz četiri fotke i par rečenica. Svaka na svoj način sjajna, jedinstvena i baš ONA!
Hvala ELLE Serbia i Nenadu Janjatoviću na svemu! Bilo je sjajno!
Brana,moja M, Jovana
ja :) , Vanja i Jovana


Moja M i ja! ;) arhitekte u akciji! hehe... :*
Verovarno se sećate ovog Marininog posta  Nismo se samo skupile na kafi, povod je bio sjajan, mnogo veći... Sada već znate o čemu se radi! Konačno možemo sve da vam ispričamo. Nenad Janjatović novinar i stilista ELLE-a pozvao nas je da se slikamo za ELLE! Bilo je zaista sjajno! A o svemu tome, kako smo se provodile na snimanju, detaljnije o mojim kombinacijama sutra na Anja's runway! Biće sjajno... Gomila garderobe, kesa, torbi, nakira, sminke, loodijanja, smeha, dobrog provoda...;)

Kako vam se čini sve ovo? Pišemo se... i vidimo sutra na istom mestu... ;)
Uživajte...u novom ELLE-u!



ELLE photos by Dušan Milenković
 

31 comments:

  1. jeeeee, ma ja ne mogu da docekam sutraaa! ;) danas smo totalno zavladale netom! ;) heheh

    ReplyDelete
  2. :) header je zakon!!! i bas se vidi, onako bash! juuupiiij! :***

    ReplyDelete
  3. Bas mi je drago zbog vas! :))) Divne ste sve! :))

    ReplyDelete
  4. Divno Anjac!Sutra je poslastica ustvari..:))):*

    ReplyDelete
  5. bravo devojke,zasluzile ste!

    ReplyDelete
  6. divnivne ste sve! evo i kod tebe da kazem bravoooo! :)

    ReplyDelete
  7. necu odoleti vec cu jos jednom reci: wiiiiiiiiiiii!!! sve divno, sve prelepo!!!:))) :***

    ReplyDelete
  8. Super ste! Svuda isto pisem :)

    ReplyDelete
  9. Bravo! Divne ste! Bas mi je drago<333

    ReplyDelete
  10. čestitam, zbilja je velika čast izaći u ELLE-u, bravo djevojke :)

    ReplyDelete
  11. Ovo je sjajno,svaka cast djevojke! Znala sam ja da ce te vi daleko dogurati,a vremenom ce biti jos bolje! Jedva cekam sutraaaaa :-**

    ReplyDelete
  12. Bravo Anjaaaa cestitam :-))))

    ReplyDelete
  13. cestitam Anci!!! prelepa siii :*

    ReplyDelete
  14. Upravo citam!! Super ste devojke, sve pohvale! :)

    ReplyDelete
  15. woooow! svaka vam čast, čestitam :*

    ReplyDelete
  16. cestitam, divneee ste :-)

    ReplyDelete
  17. mnogo ste slatke, ko šećeri. čestitam!

    ReplyDelete
  18. kekekek ni ja ne mogu da odlim da ne kazem wiiiiiiii :)))

    ReplyDelete
  19. Ja kasnim sa postom danas :)
    Odlicno si opisala prikazala, ma sve bombona :*

    ReplyDelete
  20. predivne ste sveeee svee ;) čestitke i ovdje :) :*

    ReplyDelete
  21. Eh pa cestitam i svaka cast!Budi ponosna na sebe,Elle ti je odlicna reklama evo i ja sam te zapazila i od sad pratim i uzivam;-)
    xoxo
    B.
    beeswonderland.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. svaka čast..čestitke..iako mi je žao što nisi stavila onu leopard kombinaciju...umjesto ove mornarske( ne kažem da nije lijepa kombinacija) ali onaj leopard ili onaj sivi outfit su baš woof woof :) koji bi pokazali sve obraze tvoga stila...ovaj mornarski mi se čini malo previše igra na sigurno :) bez zamjere...

    još jednom djevojke nadmašile ste same sebe :)

    ReplyDelete
  23. Cestitam!!!!! divne ste!!!!

    ReplyDelete
  24. ej kupila sam ja ovaj Elle kad sam bila u Bg, samo nisam te još znala :))) super ste bile, čestitke ;)

    ReplyDelete
  25. definitivno krzno kombinacija...vintage chic at its best!

    hihih, i ja sam bila u rodjendanskom, samo godinu ranije :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...