4/07/2011

Otvorena vrata Narodnog pozorišta

Obožavam glumu! Kao mala mislila sam da ću biti glumica! :) Verovatno je svako od nas maštao o tome,ali ja sam iz sveg srca to želela, nekako se ozbiljno time bavila (bar sam ja mislila da je to ozbiljno ;) ) išla sam redovno na časove glume i to je bio moj svet! Zahvaljujući najdivnijem čoveku koji mi nekad mnogo nedostaje, upoznala sam sve ono šta gluma jeste, šta predstava jeste, sve te male ceke i stvarno uživala u svemu sto smo radili. Uživala u tom nekom novom svetu koji smo zajedno stvarali. To vreme me je promenilo! Beskrajno hvala Z.T!

Pre nedelju dana išla sam sa dečkom na predstavu u Narodnom pozorištu. Dok smo kupovali karte, uzeo je neki flajer, dao mi i skrenuo paznju da ovaj put pogledam...znao je da će me ovo interesovati... :) Iako moram priznarti da sam postala netrpeljiva prema tom vidu reklame, sve zbog slaloma koji svakodnevno izvodim prolazeći kroz centar grada izbegavajući ljude koji mi napadno guraju tone reklama u ruke... Bude mi krivo, ljudi tako zaradjuju, ali... To je dovelo do toga da vrlo retko obratim pažnju šta tu uopšte piše... Ovog puta sam obratila i oduševila se! :)


Upoznavanje pozorišta "iznutra"! Ja sam inače looda za stvarima koje se ne vide! A još sam i arhitekta! Ma, haos! :) Uvek mi je interesantno šta se dešava iza scene, iza kamere, kako teku pripreme u backstage-u, kako nešto nastaje, kako funkcioniše cela ta mašinerija koja nam na kraju stvori neki fenomenalni doživljaj...izbaci pred nas finalni proizvod.

Narodno pozorište u Beogradu je rešilo da nam omogući da se "na licu mesta uverimo kako se stvaraju požorišne iluzije, scenska magija"... da nam otvori svoja vrata i dopusti nam da ga upoznamo na neki drugi način, sa neke duge strane, iza scene. 
Tura kroz teatar je osmišljena tako da nas upozna sa najosnovnijim podacima, sa načinom rada, da nam dozvoli da zavirimo u garderobe, radionice...
Ukoliko ste zainteresovani za obilazak termini su 09.i 30. april 2011. godine u 11 i 13 časova. Možete se prijaviti na Blagajni Narodnog pozorišta, a cena ulaznice je 50 dinara.

Vidimo se! :*



20 comments:

  1. Uf, kakva odlicna prilika! Hvala ti sto si nam ukazala na to, jer i ja vec neko vreme izbegavam flajerase, a svakodnevno prolazim pored NP-a! :)

    ReplyDelete
  2. Ovo je divno,jos samo da zivim u BG :-D I ja sam veliki ljubitelj pozorista i volim otici tamo. A ovo je odlicna prilika,ne propustajte je :-D

    ReplyDelete
  3. haha bas smo juce na vezbama iz marketinga pricali o povecanju potencijala te ustanove! sjajno!

    ReplyDelete
  4. Bravo Anja!!!!Odusevljena sam i idem na ovo sto posto!ODLICNA ideja!E a sto se tice "napadaca" stvarno su dosadni, ipak pre mesec dana sam bila "uhvacena"u pricu i kupila sam godisnju "kartu" za Pozoriste na Terazijama za 1000 din. Imas 50% popusta na karte. Za 800 din. smo decko i ja isli da gledamo "Producente" i predobro je, a sl. nedelje idemo opet. Isplati se to, samo da nisu toliko napadni...

    ReplyDelete
  5. jao! divno! pronasla sam se u svemu ovom sto si napisala!

    ReplyDelete
  6. Ja idem u subotu u Narodno pozorište, pa ću i ja uzeti taj flajer da se informišem...mada ti si dala kompletnu informaciju o svemu ;)
    To je stvarno super!

    ReplyDelete
  7. Savršeno Anja!:) baš superiška!

    ReplyDelete
  8. uh! prelepo! zaasto nisi upisala glumu...prihvaceni iskorak iz realnosti,obozavam sve vezano za pozoriste! pogotovu narodno!
    Opet si me odusevila!
    Bojana

    ReplyDelete
  9. Bravo anja za post!To je prelepo.Kao klinka sam isla iza scene...Divno je i tokom predstave sve to videti kako izgleda...:))Volela bih da se prisetim..:)

    ReplyDelete
  10. Vidimo se!:) Anjaaaa divan podatak!:):*

    ReplyDelete
  11. aaaa divno! meni profesorka koja predaje kostim radi u narodnom! vrh!

    ReplyDelete
  12. Stravno divna, korisna, odlicna vest ;)

    ReplyDelete
  13. Cool bi bilo da napravis post o tome, sledeci, ako ne stignemo da odemo! Bas je super ideja sto su to uradili!:)

    ReplyDelete
  14. Laaaaajk, idemo da zavirujemo u sve ćoškove, samo pliiiiiiiiiiiiz da to bude 30. I da ne propustimo!

    ReplyDelete
  15. Anjaaaaac, bre, pa odusevi me!!!
    Znas vec sve, i dirnu me post posteno! Bravoooo, bravo za ideju, i samo da ti kazem nadahnula si me da se vratim u postovima i nekim stvarima koje volim, pored mode!I bravo za Narodno!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...