4/05/2011

stylish guys

Hej, pa nismo valjda zaboravile naše stajiš dečake? A ne, ne nikako! Color block na sve strane,moderni krojevi, kombinacija sportiš i elegantne varijante, na pruge, pa na cvetove, a onda malo karirano...i dečaci se super snalaze, nemaju problema, čini se... ;) Što nikako ne znači da im ne treba ženska pomoć... Zato svoje dečake pod ruku, pa da padne doterancija... ;)
More inspiracije krećeeee...SAD! :)



Street style nam naređuje da se igramo bojama, dezenima...hm...kakva slatka naredba! ;)

Jednostavan, vojnički kroj sa detaljem koji razbija... To su samo rukavice! :)



Totalno se vratio trend "maramice u džepu" ;)

Jednostavna kombinacija sive, plave i bele sa akcentom na crvenoj mašni i to na TUFNE! :)


Manžetne! Jenostavne skladne boje i onda bum! Karirana košulja sa drečavo plavim manžetnama! Kao slučajno... ;)


Akcenat na torbi i obući!





Neporubljene ivice...



Nešto loodo,m? ;)



Svaku jednostavnu kombinaciju može super da upotpuni ili razbije looda obuća! Što dezeni, što boje, modeli...


Još kao mala sam padala na dupe na mušku obuću...uvek mi se više sviđala...a šta ćuuuu...možda me zato mama zove sine... :D... posle ovog, padam opet! :)












Ovde je situacija sa mnom slična kao sa postavom...đon druge boje...oooodlepitis! :)












Detalji...










photos by streetfsn, the sartorialist,

28 comments:

  1. Ijaoo :D iskopiraco ovo sa tufnicastom maramicom :D
    zaljubila sam see *.*

    ReplyDelete
  2. JA sam se zaljubila u sarene cipele :) obuca je super :) Bravo za momke :) Super su slike :*

    ReplyDelete
  3. Moj dečak bi ovo sve rado nosio, osim možda plavi sako sa crvenim tufnastim detaljima. Ništa nije lepše od muškarca u starkama, ja na to uvek padnem!

    ReplyDelete
  4. Prvi sako i kockicaste cipele su predobre!!!I ja bih ih nosila :D

    ReplyDelete
  5. bogami, dobro se snalaze :)
    odličan post!!!

    ReplyDelete
  6. Umirem svak iput kad ih vidim stylish...Men fw Milan mi je favorit...Ali kod nas niti slusaju,niti zele,niti prate...Kad bi makar trench imali...ili kul naocare..:))

    ReplyDelete
  7. Mislim da sam se zaljubila u par ovih dečaka. Molim jednog na kućnu adresu, P9, Ljubljana 1000, hvala :D

    ReplyDelete
  8. i ja bih onu kosulju sto se kopca na ledjima :-) a obuca je super pogotvo kockaste i sarene cipele
    :-)))

    ReplyDelete
  9. Odlican izbor fotografija! Uzivala sam!

    ReplyDelete
  10. cipele su najjace.:) uzivala sam :))

    ReplyDelete
  11. jao nema ništa bolje od stylish muškarca... ova slika Marca Jacobsa je ipak vrh, jednostavno je savršen :)

    ReplyDelete
  12. i def love this post!!!i love the male fashion so these outfits are really interesting:)nice blog!
    Follow me if u like mine??i'd be very happy if u do so.i wait u kiss

    patchworkporter.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. U nekim kombinacijama bas ne volim da vidim momka ali neke pojedinacne stvari se mogu izvuci i iskombinovati bolje. Moj favorit kosulja sa dugmicima na ledjima! :-)) Odlican post ;-))

    ReplyDelete
  14. ocemo malo cesce outfit postove!

    ReplyDelete
  15. Lepo Anja kao i uvek na visini zadatka. Samo sto su nasi decaci colour-neosvesceni, znas one macho varijante!Mislim ja volim i tu njihovu stranu da se razumemo :)
    Bojana

    ReplyDelete
  16. kad ću prestat slinit po tvom blogu :)

    muškarci u odjelima su moj fetiš :)

    ReplyDelete
  17. hahhahah cipeliske su super......
    ali prva slicica je moj favorit definitivno....

    ReplyDelete
  18. ovaj deckic sa crvenom leptir masnom je skroz po mom ukusu! aaaa divno!!

    ReplyDelete
  19. Slatke su skroz slicice,ove cipelice s kvadraticima su lude skroz:)

    ReplyDelete
  20. kozna crna naramenica+kosuljica-amazinggg!

    ReplyDelete
  21. hehhe, i ja sam sacuvala ove slicice sa muskim cipelama, kakve su kretenske :) moj dragi ne zeli da bude ovoliko moderan :) ne da se!

    ReplyDelete
  22. Aaaaaaaah, koliko muskaste inspiracije. Decaci, volimo vas! Nastavite da budete modno bleskasti!
    a ti anjo, da budesh Anja!!! :)

    ReplyDelete
  23. taggovah te nesto na blogicu idi vidi :-*

    ReplyDelete
  24. Baš su stylish ovi momci ;)!

    ReplyDelete
  25. ovako kada bi se neki decko pojavio u nasoj zemlji, verovatno bi bio odmah proteran iz zemlje..a i retko kom muskarcu se svidjaju ovakve cipele..ima nekih lepih, ali iskreno ima onih koji su jako ruzni.

    ReplyDelete
  26. Hej, ljudi... evo meee... :)
    Brdo inspiracije, pa vi capnite sta vam odgovara... ;)
    @DoubleBouble Daaa...masnica je hit! Pravim,nosim samo da nadjem tufnast materijal ;)
    @fashionmagnolia Starke su zakon, svuda i uvek... ;)
    @bonjour.....JR Daaa...bar neki datelj...to je bila misija ovog posta! ;)
    @Tirquise Hehe...stizeee...upakovan sa masnom! :) :*
    @street art _life style & fashion & co. Daaa...zelimo i mi tu kosulju! Odlicna je fora! <3
    @Sabrina T Thank you!I will! :*
    @jelenamatic08 Daaa...mozda je nesto too much, ne kazem da bih volela ovako da gledam ljude svuda i uvek,ali ovo je samo inspiracija, da probudi neke nove ideje, da se iskoriste neki detalji i da ulepsa jucerasnji kisni dan predivnim bojama... ;)
    @Anonymous hehe...bice,bice...! ;)
    @Anonymous Bojana Naravno, ne damo mi nase macho tipove! :) Ovo je more inspiracije sto vezano za boje, detalje, kombinovanja...
    @Anonymous hehe...verovatno! :) sirimo vidike zajedno..;) neka se svako inspirise i nadje ono sto mu se dopada, ako ne, opet dobro...:)
    C ya! :*

    ReplyDelete
  27. Prva sledeca stvar koju cu kupiti: muski sako!

    ReplyDelete
  28. kako su svi divni, zaljubila sam se <3

    jedino sto, nazalost, u nasoj zemlji hrabrosti da se ovako divno oblace imaju samo nasi dragi gej drugari :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...