4/12/2011

RINGeRAJA color block

Nadam se da niste zaboravili Marinino i moje obećanje od juče!? ;)
Stiže RINGeRAJA color block! :D Jeeej... mi smo bas srećne i zadovoljne i jeeeedva čekamo da to podelimo sa vamaaaa... :)

RINGeRAJA broševi tropske bube!





Da li možete da zamislite sunce, proleće, vrele gradske ulice, leto, more, peščane plaže... bez RINGeRAJA color block detalja u vidu tropskih bubica na vašoj lepršavoj haljini...ili na reveru vašeg omiljenog sakoa ...ili reveru vašeg dragog dečaka? ;)


RINGeRAJA broševi leptiri tj.bubice nastale su inspirisane color block trendom i prekrasnim bubama-leptirima Patrizia Peppe! Mi ih želimo jako,jako, ali one su baš skupe, mi ih želimo, one skupe,želimo skupe :)... i onda smo dolšle na ideju da napravimo našu verziju, jeftiniju, plastičnu i svima dostupnu. ;)
Broševi su dimenzija 9 x 7 cm nastale od slojeva klirita u vise boja. Kombinacije su
Bela podloga sa krilima u narandžastoj boji od mlečnog, pomalo prozirnog klirita u kombinaciji sa elektrik plavom.
Crna podloga sa roze i žutim kliritom , kao i kombinacija tri boje 
crna podloga sa plavo-žuto-zelenim kliritom i 
crna podloga sa plavo-roze-zelenom kombinacijom.
Klirit je slagan u više slojeva što daje utisak trodimenzionalnosti, asocirajući na brušenost i sofisticiranost!
Prvi put smo ubacile bling-bling detalj u obliku kamencica. Nadam se da vam se sviđa! :)









Čekamo vaaaas...zzZZZzzzzZzz... ;)

Cena bubica je 1000din.
Naručivanje na RINGeRAJA mail  ringeraja.m.a@gmail.com

P.S Ja svoju bubicu već obožavam! :) Evo malenog teasera za sutrašnji post... ;)




photos by Marina & me

25 comments:

  1. divnoooo anjac, vec sam napisala kod Marine!bravoo, mnogo su slatke, i to sa kamencicem mi se mnogoo svidja!sad jos samo da odlucim koja mi je naaaj! :) divneee suuu!

    ReplyDelete
  2. Divne su!Sad rekoh kod Marine da hocu da narucim samo da smislim bojicu!:)

    ReplyDelete
  3. wow, još jedno, bravoooo curke. ovo je bolje i do patrizije <3

    ReplyDelete
  4. Stvarno su divne, po meni definitivno naj narandžasto-plava, ta narandžasta je mnooogo dobra!

    ReplyDelete
  5. Anjooo ja sam se odlucila koju cu, odusevljena sam bubicama SVAKA CAST!!!

    ReplyDelete
  6. Bube su u glavi... i na nakitu! :) Super!

    ReplyDelete
  7. Hvala vam devojke... ;)
    @astrid.york wooow...hvalaaa tiii!!! :)
    @olja Oljoooo...pa to si tiii...hvala ti, srce si! :*
    @I Shopped 'Till I Dropped Daaa...znas da mi je ta pesma bila u glavi dok sam pravila post..."bube su u glavi to su godine..." :))) I onaj spot gde vrti glavom i ooogromnim repom!Obozavala sam je kad sam bila mala! sve znam! :) hehe...

    ReplyDelete
  8. Jooj, baš su neobične ;)!
    Super ste!

    ReplyDelete
  9. jao predivne suuuuu....ja moram da porazmislim koja bubica ce da se nadje na mom reveru, posto su mi sve divne i predivne...jedva cekam sutrasnji post, a vama svaka cast
    ljub jovo

    ReplyDelete
  10. Nadmasile ste same sebe! Ovo je odlicno! Svaka cast! Izgledaju odlicno,a jedva cekam outfit post da vidim kako si ga uklopila. Ma vi ste genijalci :-D

    ReplyDelete
  11. genijalci!
    vec ih obozavam
    razmishljam koja mi je naj
    i mooozda mi je naj ova koju si ti izabrala, ali sve su prelepe brava

    ReplyDelete
  12. Preeeeeleeepe su :) Kombinacija plavo-zeleno-zuto Moj favorit :)

    ReplyDelete
  13. Bravo i ovde da napisem!Volim plasticne,sarene i metalne buice.Onih drugih se b o j i m!:)

    ReplyDelete
  14. divne su boje i bube :) totalna promjena RINGe RAJE :)) sviđa mi se :))))

    ReplyDelete
  15. divne su boje i kombinacije, baš ste super tim i jedva čekma taj bubasti look :)

    ReplyDelete
  16. moram i ovde da prokomentarisem, diiiivni su brosici! ocu jedan! :)

    ReplyDelete
  17. Nemam reci, odusevljena sam skroz, aplauz za vas!

    ReplyDelete
  18. Oh, pa ovo je premedeno!!! Daj odmah 100 komada da mi lete po sobici! :) Divno i kreativno i zbog tako dobrih i interesantnih ideja definitvno pocinjemo pratiti vase umijece! :)
    K&A

    ReplyDelete
  19. Odlično. Boje su super. I divno će izgledati na odjeći ;)

    ReplyDelete
  20. Heej!!
    Bravo na ideji!!!
    ***
    Pratim...
    http://andgodmadefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. jao, hocu da mi slete na rever sakoa :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...