4/13/2011

BUGS ...bzzZzzz...

Hej ljudi, hvala vam na divnim komentarima i pohvalama za RINGeRAJA bube. Baš nam je drago da vam se sviđaju. A sada obećani outfit post... Ja sam svoju RINGeRAJA tropsku bubicu već izabrala, a vi...? ;)






















moj RINGeRASTICNI tropsko bubasti :) OUTFIT : haljina _ P....S....fashion, jaknica, šupkavac _ Telly Weijl /poklon od moja srca 2 Ane & Marine ;)/, kaiš konjic _ House, čarapice _ Peacocks, torbica _ Reserved, naočare za sunce _ Jovineee :), upletena narukvica _ Kinezi, narukvica sa visuljcima _ Dve šmizle, narukvica zmija _ Kinezi, narukvica kao lanac _ H&M, prstenje _ Kinezi, prsten na malom prstu _ Atelje Arsić, lakić za nokte _ Marina mi poklonila jeeej... :)  , broš _ RINGeRAJA tropska bubica


P.S Moram da iskoristim priliku da vam još malko pričam o RINGeRAJA i da se puno zahvalim divnom Srđanu! :) 
RINGeRAJA je u 100.broju JOY-a, kupite, pogledajte i učestvujte u nagradnoj igri, možete da osvojite RINGeRAJA leptira! Hvala Srđanu Šveljo na ovo diiivnom iznenađenju! <3


O ovome ste imali priliku da čitate kod Marine ovde! ;)

Nadam se da ste uživali! Vidimo seee... ;)


photos by Marina



39 comments:

  1. Anjaaac, ovo su mi mozda najlepse tvoje slicice do sada! :) super je kombinacija, vidi se da smo svi jedva cekali ove bose none! ;) detalji odlicni, ali ti i bubica najvise blistate! ne znam koja mi je slicica lepsa!bravo za tebe i za M!:***

    ReplyDelete
  2. I meni se svidja kombinacija,bubice su suuuperiska!Bas ste cakane, i ti i Marina i Vanja:)

    ReplyDelete
  3. mwaaa...hvala Vanjcoooo! Divna si! Istopih se sva! :)
    Daaaa...bose noze i loode boje! jej... :)
    Ljubac veeeelikiiii... :*

    ReplyDelete
  4. cinis da zelim sunce jos vise!! super fotkice!! :)))

    ReplyDelete
  5. svakim postom razbijas!!! bravooo!!!

    ReplyDelete
  6. Fenomenalno, kao i uvek ;)!!!
    Ova jaknica ti super ide uz celu kombinaciju!

    ReplyDelete
  7. Super je kombinacija,bubiska je divna.I ja sam moju danas prosetkala:))

    ReplyDelete
  8. Ovo je mozda i najljepsa bubica,mada su sve prelijepe! I odlicno si je iskombinovala! Haljina preslatka,ti blistas,i fotografije nevjerovatne! :-***

    ReplyDelete
  9. divna si :) bubica je super u ovom outfitu!

    ReplyDelete
  10. jee! ovo mi je omiljeni look do sada! :D predivno!!! :* idem da šerujem na fb :D
    ma ti si naše <3 ;) :*

    ReplyDelete
  11. hahhaha...ti si super..samo nastavi..:)))

    ReplyDelete
  12. :))))) moja buba je bila usamljena danas... sad je mirna! :)))

    :* pilic!

    ReplyDelete
  13. Mnogo lepo... I suskavac i sat... I haljina! I ti! ;)
    A bube su... MA, HIT! Moji favoriti: ta na tebi + roze-zuta!
    pozzz

    ReplyDelete
  14. Ijoj i meni je ova kombinacija boja na bubici omiljena! :)

    ReplyDelete
  15. anjice bubice prelepooo!!! super cool spotris/elegant look, i sjajni detalji! naravno izdvajam ringerajicu, ali i sjajnu narukvicu! lepooo!!!
    p.s. al sam ga izrimovala, ih!:)))

    ReplyDelete
  16. anjoooo..predivan si mi na ovim fotkam, a autfit potpuno moj fazon! sve,sve,sve mi se svidja!

    ReplyDelete
  17. Divan look, Anja!!! :)))
    Sve je super - pocevsi od jaknice <3 pa do bube ;)
    Osma fotka je tako happy ;)))

    ReplyDelete
  18. I like your rings; very pretty :)

    http://ladyonaroof.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Dive su slike!!!! a bubica savršeno ide uz plavu kombinaciju, divno! jako mi se dopadaju slike detalja, i pozdaina, baš su super!

    ReplyDelete
  20. anjo divan outfit..... preslatka siiii, haljinica ti je predivna :)))) kao i sve ostalo....bubuce su divne, ne zna se koja je lepsa.... bravo za vas :)))) i moji- vasi naocarci jeeeeeeej divno ti stoje
    ljub jovo

    ReplyDelete
  21. odličan outfit, bubice su vrlo upečatljive :)

    ReplyDelete
  22. Svaka cast za bose noge. ;)
    Ja se jos uvek ne usudjujem da skinem najlonke i kada nosim jeans. :D

    ReplyDelete
  23. predivna si!!!
    kompletni outfit, boje, nakit..sve savrseno!!!!

    ReplyDelete
  24. m.e.d.e.n.a. plus ova kombinacija boja mi je zakon! bravo Anjaa!!!

    ReplyDelete
  25. Hvala vam ljudi puno! ma vi ste divni bre! :)
    @ Bo. Joj, hvala tiiii...! blush! :)
    @sugarhoneybaby stvaaaarno? jesu se odusevili svi? :) hehe... divno! bas mi je drago! :*
    @Ana Savic Ancho...pa hvala ti! ti si srce! :*
    @ Marina Pile malooo...nedostajala jos drugarica! ;) ljubac
    @ Branche stihoklepac :) hvala ti puno! :*
    @ IvankaR Hvala puno! i ja sam skroz odlepila za plavo-narandzastim u svim oblicima i kombinacijama :) :*
    :* za sve! :)

    ReplyDelete
  26. Pa ovo je divnooo...i ja sam IN LOVE u teget boju poslednjih dana...haljinicu kupila KADA???
    Da li postoji mogucnost da je jos uvek ima??!! :-o
    Bas si medic :)

    ReplyDelete
  27. jao, mnogoooo mi se sviđa tvoj kaiš konjic, predivan jeeee. I narandžast lak je fenomenalan, a o bubicama da ni ne govorim :) Pratim te imenjakinjo :)

    ReplyDelete
  28. Super su bubice! Kako bi ja mogla doći do svog primjerka..jel šaljete u Hr?

    ReplyDelete
  29. Zaboravi komentirati kombu...Obožavam kombinaciju modre i narandžaste! Narukvice su predobre, pojedinačno i skupno!

    ReplyDelete
  30. Anja preslatko je sve!
    Samo, ti toliko retko blogujes da to boli,nas koji iz dana u dan dolazimo po par puta i ne zaticemo post... ;(

    ReplyDelete
  31. Jako,jako lepo! Jaknica i haljina su vrh!
    http://mrpdresscode.blogspot.com/2011/04/first-in-green.html

    ReplyDelete
  32. @Anchi Hvala ti punoooo! :))) Haljinicu sam kupila letos na snizenju :( Ako snimim neku slicnu javljam! ;)
    @♥byAnja Heeej...imenjakinjo... ;)Hvala ti puno... Pratimo see... ;)
    @The Basics by Ana Na zalost Ana ne saljemo. :( Ali javni se na mail ringeraja.m.a@gmail.com ako zelis, mozda mozemo nesto da smislimo i iskombinujemo! ;) Hvala puno za komentar!:*
    @Anonymous Hvala ti punooo! :) Znas koliko me odusevljavaju vasi komentari, posebno od ljudi koji nemaju blogove i svracaju svakodnevno...obecavam da ce biti cesce i vise... imala sam nekih problema sa kompom-postovima...mnogo sam se smorila...ali eto me od sutra opet! ;)
    ljubim puno! :*
    @Marija.R.P. Hvala ti puno! :)

    ReplyDelete
  33. ja cekam moju da mi doleti!!!!! Odlican blog,malo sam prekopala po arhivi i svidja mi se kako ti to radis!!!:)))

    ReplyDelete
  34. Hi! Where can i get more information about this brand ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi! We have facebook page ;)
      http://www.facebook.com/profile.php?id=1312504478#!/RINGeRAJAjewelry
      or you can sand us a e-mail ringeraja.m.a@gmail.com
      :*

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...