4/29/2011

Casual day _ trench and tigar

Trench! Za svaku priliku, uvek i za uvek! :) Na street style blogovima uvek ga možete videti u nekim genijalnim kombinacijama. U poslednje vreme možete videti i varijacije na temu sa nitnama, bodljama...rođeno za neki DIY projekat!;) Da nađem neki u jeftinoća radnjicama, pa se bacamo na posao! ;)
Ovo je jedan običan dan... uz trench i tigar... na pauziiii... ;)






















A sad zaustavljam taxi...
...mašem vam...

...i brišem...
Moj casual OUTFIT : trench _ verovali ili ne Teranova za 1900din. :) odušev totani!, tunika _ Zara, cardigan _ Pull&Bear, helanke _ Depo, marama _ Orsey, torba _ H&M, sat _ Fossile, prsten na dva prsta _ P....S.... narukvice _ vintage
Odoh...

Marina i ja idemo na duuuugo planirani, totalno sasvim potpuno sasvim zasluženi odmor! Čeka na Beč! Jeeeej... :) Već su ugovorena neka interesantna viđanja ;) , ture, obilasci i naravno...shopping!!! :)
Ostaje samo da se spakujemo...oh...nouuu...!!! Noć je pred nama! ;) Uvek isto! hehe... :)
Mislim na vas...budite mi dobri, pa se pišemo i čitamo za nekih 5-6 dana!
Do tada mašemo vam odprlike ovako nekako... ;)

Ljubac... :*


photos by Marina

44 comments:

  1. Lepo se provedite!:) Mnogo si mi slatka na sličicama koje su divne!:*

    ReplyDelete
  2. Divna si.Super outfit..:))Lep provod..:))!

    ReplyDelete
  3. Tako, tako, nego kako. Dobro, na fotkici fali jos 10ak kesa, ali hajd, da se ne brukamo... pppst...:)

    gif je super ispaoooo! Kao neki mystery revealed... :*

    ReplyDelete
  4. blago vama, cure!! zelim ja u beccc... :p
    divno izgledas, trench je superiska!!

    ReplyDelete
  5. obožavam ovakve kombinacije, prelepo! ne verujem da je trenč samo toliko, super!!! a kako si samo uklopila šare baletanki i marame, savršeno! Lep provod vam želim!!! :):*

    ReplyDelete
  6. Fantastično!!!
    Odlična kombinacija...izgledaš WOW ;))!

    ReplyDelete
  7. odlicno anjac!
    divan trench, divan tigar, divna ti
    a gific tres cute! :)
    lepo se provedite i mislite malo na nas u tom shoppingu ;)

    ReplyDelete
  8. Ijaooo super izgledas!Odlicno ti stoje te helankice a one retko kome dobro stoje.Lepo se provedite i donesite pregrst slika da uzivamo!

    ReplyDelete
  9. ovo mi je najbolja tvoja kombinacija do sada, slike su savrsene, bravo za tebe i M, a helanke su ludilo, strasno sam zelela takve neke, al su mi sve nekako blj izlgedale, a ove tvoje su super! lepo se provedite, tvitnete ponekad i vas dve, nemojte da nas zaboravite, znamo da ce biti milion dobrih slicica! :) :*

    ReplyDelete
  10. Slatke su ti slike,.... pratim te :-))
    http://fashionworldbybranislava.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Veeeliki like za outfit! :))
    I lep provod u Becuuu :)))

    ReplyDelete
  12. Helanke, baletanke, marama, tunika, jednostavno prelepo ! Odlican outfit :)
    Inace, srecan puttt ! Provedite se najlepse na svetu, pokupujte razne krpice, jednom recju uzivajtee ! :D

    ReplyDelete
  13. baletankice i shal su fenomenalni :)))
    Lep provod i kupite nam neshto :P

    ReplyDelete
  14. Trench je baš zanimljiv komad, ima milijon mogućnosti kombiniranja i isplati se u svakoj varijanti, kratkoj, dugoj, crnoj ili bež!

    ReplyDelete
  15. AAA ne mogu da verujem 1900? Jesi li skoro kupila?
    Sve je preslatko!A ti najsladja!
    Uzivajte, iskoristite malo i da se odmorite ;o)

    ReplyDelete
  16. lateksice su super u ovoj kombi, inače kad ih vidim na curama najezim se, ali kad neznaju kombinovati ;) sretan vam put i izvejštaj iz H&M.a čekam ;)))

    ReplyDelete
  17. @bojana Daaaa...ni ja nisam mogla d verujem , a pregenijalno je uradjen i materijal, stepovi...apsolutno ne lici na Terranovu! :) Retko kad tamo ulazim, ali u Delta city-ju stizu neke limitirane super serije koje nemaju u drugim radnjama...tako da kad si tamo gvirni, mozda moze nesto da se izrovari! ;)
    A ja sam ga kupila pred Bozic...tada nije bas bilo vreme za njega...brrrr...ali sad...taman! ;) :*

    ReplyDelete
  18. Prelepo... I uzivajte! Srecan put!

    ReplyDelete
  19. Ja sam svoj bas juce kupila. Tvoj je super i odlicna mu je cena. :)
    Slatka si mi. Kombinacija mi se dopada, tako u kompletu. :*

    Uzivajte! Zelim vam lep provod i dobar shopping. :D

    ReplyDelete
  20. jaooo ekstra!:) sve mi se sviđa, sta cu sad?!:)) :*

    ReplyDelete
  21. Divna kombinacija! Vidis, ja sam na svoje lateksice skoro i zaboravila! :S Sretno u Becu, mozda se i sretnemo! ;)

    ReplyDelete
  22. Divno, blago vama,lep provod i srecan put! Odusev totalni za kombinaciju, presavrsena je, helanke ti vrh stoje!:)

    ReplyDelete
  23. uzivajte u mom omiljenom gradu :-)))) A outfit ti ej super totlani odusev :-)) obozavam trech mantile i prsten je super ( imam ga i ja ) BIG kiss :-)

    ReplyDelete
  24. A koliko je kostao prsten? I u kojoj radnji P.S. si ga uzela? :)

    ReplyDelete
  25. @Anonymous Uzela sam ga u P...S...-u na Terazijama, videla sam da je bilo i u Knezu... Mislim da je bio 490din. ;)

    ReplyDelete
  26. marama i baletanke <3 zaista super outfit :)
    lep provod u Becu vam zelim! :)

    ReplyDelete
  27. Anjac, mnogo mi se svidja sve! lepo se provedite!

    ReplyDelete
  28. Divan trench,ja trazim sebi jedan ali nikako da "kliknem" s nekim:-) Ovaj tvoj je bomboncic!
    Vidimo se u Becu;-)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  29. Ej hvala ti na informacijama, u pravu si ta Terranova je potpuno drugacija od ovih po gradu.
    Srećan put :)

    ReplyDelete
  30. Trenc je prelep,boja mi se mnogo svidja!
    Super su ti slicice,bas je sladak outfit!:D
    Lepo se nauzivajte u Becu!

    ReplyDelete
  31. Outfit - besprijekoran!!

    ReplyDelete
  32. predivne fotke.
    super izgledaš
    sretan put u Beč :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. kombinacija je sovrsena! cipele i marama su predivne! prsten isto! volim tvoj stil!

    ReplyDelete
  34. predivna si

    ReplyDelete
  35. imamo isti prstencic :) divna kombinacijaaaa ♥

    ReplyDelete
  36. divno, helanke ti savrseno stoje! <3

    ReplyDelete
  37. jaoooooooooooo preslatke su helankice....a trench je stvarno odusev :))))))))))
    cekam report iz Beca......

    ReplyDelete
  38. Trech&divlje mica mace se odlično slažu :)
    Jedna su od mojih najdražih kombinacija :)
    Pusa
    http://beautyandsweets.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. wow!! You look gorgeous!

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Baš si mi prelijepa! Šal je prekrasan! Ljub! :)

    ReplyDelete
  41. FENOMENALNO!!!Nemas mi bre, greške, Anjčo!
    Samo da znaš odoh u Depo po te helanke! Zakon!!! razbila siiiii!!!:***

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...