4/20/2011

OnMyMind : color your day...in red!

Znaaaam...rana zora je! Postelja je nekako posebno mekana, udobna,mirišljava...mmm...ušuš!:) Ne napušta vam se! Ni meni... Da probamo zajedno...da ne mrzimo radne dane i rana ustajanja!Obojimo današnji dan...u crveno! ;)
Uhhhh...uvek mi teško pada to napuštanje postelje...ultra teško! :P
Otvorite širom kapke!
Mmmmm...miris kafe...čeka!

... i doručak!
Poruka za onog/od onog koga volimo naj...
Crveni lak na noktiće! ... u kombinaciji sa zelenim! savršeno! <3
Kapica...
I crveni karmin...must have!

Kaput...
Torba...
Nikako ne zaboravite osmeh na lice...
Iiiiii...spremni smo! Idemoooo... :)
Može naš mali drugar da nas poveze... ;)
Možemo i sami da istražujemo nove predele...da odlepršamo negde daleko...a može i tu negde, blizu, gde još nismo bili...
A može i romantična vožnja gondolom! Ja uvek za! ;)
Dotaknite nebo...
šiiirom otvorenih očiju...
Blesavite se onako, kao klinke...
iako ste već velike...šta vas briga u društvu je najslađe...
Nađite uvek vremena za liz-liz pauzu...
pauzu za kafu sa prijateljima...
i sreću...
pustite nekog da vam upeca srce...
to je najlepše...
u dvoje!
 U mooooru drugih budite uvek ... crveni! ;)

Nadam se da sam vam obojila jutro, nabacila koji smešak, nadam se da vam je lakše palo budjenje i novi radni dan! ;)
Uzivajte... 






photos by from me to you , we <3 it ...

35 comments:

  1. Moj prvi komentar na tvoj blog, iako ga citam redovno, ali ovo ne moze ostati neprokomentarisano. Divno, divno, divno. Tako si lepe fotkice stavljala, tako nas lepo provela kroz jutro, dan... Zaista najbitniji je osmeh i ti si ga izmamila. Svaka cast... Pozdrav

    ReplyDelete
  2. :))) jesam ja ovaj devojchurak sa staaaarkamaaa... Hej otoplilo je pa danas lizemo sladzu, jel dam jel da jel daaaaaa?

    Ako da, ajm gona daaaaaj! Od srece! cmok.

    ReplyDelete
  3. Ova fotka "širom otvorenih ociju" mi je vec duze vreme na desktopu.
    Jao sve bi boje bile intenzivnije da nije tog nasilnog buđenja "after 10 state of mind " :)
    Lepoo je sve :*

    ReplyDelete
  4. Ja ne znam za koju bih se sliku odlucila kada bih morala da biram.Prelep izbor.Ja sam uvek za detalje...:))

    ReplyDelete
  5. anjooo divan ti je ovaj post, slicice i tvoje recenice su mi svakako izmamile osmeh na lice, voliiim da se blesavim u drustvuuu! :) hocemoo opeet! :) :***

    ReplyDelete
  6. nadam se da ce ovo upaliti i da si mi stvarno obojila dan:))))

    ReplyDelete
  7. I jaooooo, koliko divnih fotki, koliko inspirativnih fotki....ah....

    ReplyDelete
  8. divan post!:) sada je sve lepšee!:))

    ReplyDelete
  9. Anja super su ti fotkice!

    ReplyDelete
  10. Da, da, da, da, da, da, daaaaaa........divan pocetak dana Anjoo :)
    Bas nekako dodjes odmah posle kafe da se rasanim...i nasmejem naravno...
    p.s. Odmah posle citanja posta sam otrcala da kupim jagode :)) psssst ;) njaaam

    ReplyDelete
  11. to to to bojeeee! jučer sam rekao baš da želim crvene hlače jeans :) a ova vespa crvena je cmiii slatka.

    ReplyDelete
  12. Ove jagode bi me definitivno naterale da ustanem, mada kad razmislim, te jagode u krevetu i izležavanje... :) odličan post, divne su sličice!

    ReplyDelete
  13. e bas si me oraspolozila s ovime! <3

    ReplyDelete
  14. Bash lep post :) Super slichice

    ReplyDelete
  15. Kako divna pricica i slikice! Ne vjerujem da je neko ostao ravnodusan. Kako ne ustati sa osmijehom kada cujes i vidis ovo??? :-*

    ReplyDelete
  16. sve sto imam reci je prediiiiivno!!

    ReplyDelete
  17. Hihihihi, sike od pomorandzi :D
    Supersladak post :*

    ReplyDelete
  18. crnaa zeno pa kada ti to ustajes :)))

    ReplyDelete
  19. Iako mi je ODAVNO poceo dan i to CRVENO-PLAVO... I lep mi je, na ovo se ne moze ostati imun... Komentarcici su ti PRESLATKI... A za PECANJE SRCA... Nema dalje komentara!
    Hvala!

    ReplyDelete
  20. p.s. Ukrascu ti jednu fotku! ;)

    ReplyDelete
  21. Hvala ti za ovaj post, od srca, stvarno je originalan, divan i srecann!:) Love it!

    ReplyDelete
  22. Smesak je tu! :) Hvala za post...bas je nekako za podizanje raspolozenja. :)

    ReplyDelete
  23. Super je post :) crveno volim te !! :)

    ReplyDelete
  24. Odlican je post! Bas oraspolozava:D

    ReplyDelete
  25. ovo me pravo oraspoložilo..prelijepe fotografije! tako optimistične..pokrasti ću neke:)

    ReplyDelete
  26. haha koji trip sa ovim karminom i rukom koja se pomera!! :D :D superiska su slicicee :***

    ReplyDelete
  27. Super post! Sve mi je oko buđenja apsolutno jasno!
    Pratim! :)))

    ReplyDelete
  28. Predivne slike i još ljepši komentari :)

    ReplyDelete
  29. I find your blog very intresting !!! I love it !!!

    Visite me :
    http://mode-24h.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Tako mi se svidja post, i cijeli blog, a tek sam ga sada 'otkrila'... :)

    ReplyDelete
  31. Hvala vam ljud puno! Drago mi je da sam vam ulepsala jutra i dane! ;)
    @Mima Drago mi je da si se javnula...drago mi je da te je post podstakao da mi napises nesto... ;) to je super! hvala ti puno! :*
    @Marina ajm gona daaaaj! hehe... :) to si tiii..a tu smo i miii... :) liz-liz obavezno! :*
    @Vanja Milicevic hehe...hvala ti Vanjcooo... Hocemo opeeet..sto preee... :)
    @Anchi hehe...hvala ti! necu nikom da kazem ako mi das neku...mmmm...jagodiceee... :)
    @jelenamatic08 hvala tri draga... ja mogu samo da nabacim smesak kad mi tako kazeees... :)
    @Bubullina hehe...jel da da su blesave skrooooz? :)
    @MMirjana hvala ti! to mi znaci! daaa...preslatko...moje srce upcano uziva! :)
    @Minni Hvala tiii! pa kako tek sad...:) hehe salim se! Drago mi je da si tu! poz
    :* za sve! uzivajteeee...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...