4/26/2011

what I was wearing...

Heeej... :) Nadam se da ste uživala za praznike, da ste se lepo proveli, odmoriliii... :) Meni je taj odmor najviše prijao.
Obećala sam vam malko detaljnije predstavljanje kombinacija za ELLE. Ideja je bila predstaviti što raznovrsnije varijante, od vintage look-a preko urbanog do dnevne varijante sa akcentom na boju i print.
Jer to moj stil i jeste...kolaž svega toga...kolaž različitih osećanja, prošaran loodim bojama i dezenima, prekriven različitim layer-ima prošlosti, vintage mirisom i energijom stvari iz maminog ormana, na pruge i tufne, zanimljivim krojevima i materijalima, koji se preklapaju, sklapaju, odskaču jedni od drugih...a sve to posuto zrncima bling-bling detalja i gomilom asesoara.
Začinimo sve osmehom i dobrim raspoloženjem, pa da krenemo... ;)

Look No.1 vintage look_ vintage miris _ vintage boje
Vintage look : kožna suknja _ vintage...iz tetkinog ormana , košulja _Stradivarius, krzno i torba _ vintage ... iz maminog ormana, čizme _ Esprit, sat _ Fossile, narukvice _ vintage i Lovely, naočare _ iz neke radnjce u Roterdamu




Look No.2
Urban look : crveni sako _ Zara, bela košulja _ Bershka, teksas šorc _ House, kaiš sa konjićem _ House, ogrlica crna sa puno lanaca _ no name, ogrlica crni +, Maljevicev + _ RINGeRAJA, dijamant prsten _ RINGeRAJA, narukvice _ vintage i Depo, naočare ogledalca _ New Yorker, plavi sat



Look No. 3
Plisirano-prugasti look : prugasta majica _ Zara, plisirana suknja _ Zara, čizme _ Shoes store, biserna ogrlica DIY


Look No. 4
Pink _ asti look : pink suknja _ H&M, bluza _ Mango, kaiš _ Stradivarius, marama _ Orsey, torba _ H&M, baletanke _ Stradivarius





Koji look vam je naj? ;) Nadam se da vam se sviđa, da ste uživali... :)
Vidimo se sutra na istom mestu... ;)



photos by me

46 comments:

  1. Oooodlichna ideja. Odushevljena jaaa! :)
    Najomiljenija od omiljenih mi je sa crvenim sakoom! :)))))

    mmmmmm

    ReplyDelete
  2. Svi lookovi su odlični, ali naj su mi drugi i četvrti. Svaka čast! :)

    ReplyDelete
  3. Neko ima Anju Rubik, a mi Anju S! :)) Meni je najbolja prva i druga, ali ništa bez treće i četvrte. :):D

    ReplyDelete
  4. Ja se ne mogu odluciti za favorita jer mi je sve savrseno! Svaka cast na izboru kombinacija,odusevljena sam. :-)))

    ReplyDelete
  5. meni su najdrazi drugi i cetvrti look ali mi se svi dopadaju :-))) Bravoooo :-))

    ReplyDelete
  6. Look no. 2 = <3 <3 <3 <3

    ReplyDelete
  7. Jako mi se svidja urbani look, mada svi su zaista fantasticni xoxo

    ReplyDelete
  8. na teske muke nas stavljas..:) kombinacija sa crvenim sakoom, mozda...:) ma svaka cast za sve!

    ReplyDelete
  9. Savršeno, divne su mi sve kombinacije!!! ne znam koji bih pre izdvojila:)
    i čestitam, upravo si dobila blogonagradu na mom blogu :) :*

    http://lovestylemagic.blogspot.com/2011/04/python-skin-motifs.html

    ReplyDelete
  10. fenomenalna ideja
    a pokusala sam da se odlucim za najdrazi, ali svi su mi odlicni baaaaas

    ReplyDelete
  11. ovo krzno mi je super super i na torbi i oko vrata, a ova ogrlica od bisera je fantastična.

    ReplyDelete
  12. Kad porastem, ja hocu ovako da se oblacim :)))
    Kombinacija sa crvenim sakoom- SAVRSENA!!! Ali tako se ne moze na pos'o :(((

    Sve kombinacije su preKJUT :)

    ReplyDelete
  13. znas da sam i ja razmisljala o slicnom, posle silnih onih slozenih kombinacija na tumblr.u, ovo mi je super ideja! :) mozda mi je naaj ona sa crvenim sakojcetom, ili sa pink suknjom, ili...ma svaka! :**** odlicne su slicice!

    ReplyDelete
  14. Meni su Look 2 i 3 najbolji!! To bi nosila svaki dan!

    ReplyDelete
  15. Ne mogu da odlucim... Ajde recimo 3. i 4. To je najnajnajuzi izbor :)

    ReplyDelete
  16. Kao prvo, SVAKA CAST! Kao drugo,jaako mi se svidja tvoj stil! Najbolja kombinacija mi je sa crvinim sakoom i ludilo dobrom lancastom ogrlicom!:-) Svrati!:-)

    ReplyDelete
  17. sve bih ja ovo preselila u moj ormar:)

    ReplyDelete
  18. Sve je perfect!Moj favorit sa pink suknjom..:))

    ReplyDelete
  19. Jaoo super mi je ovo (najradije bih na ovaj fazon slikavala za sve svoje outfit postove :D)!
    Pink suknja outfit i prugasta majica sa DIY ogrlicom outfit mi se najviše sviđaju!

    ReplyDelete
  20. ma ovaj prvi je fenomenalan look..od svih koje sam dosad vidjela ovaj mi je naj :)

    ReplyDelete
  21. sve je predivno! naročito lajkam crvenu torbicu na prvoj slici i crveni blejzer na drugoj slici :)

    ReplyDelete
  22. Meni bas tesko da se odlucim za najlepsu kombinaciju

    ReplyDelete
  23. Sve mi se svidja ali naj naj su mi 2. i 4. kombinacija:D

    ReplyDelete
  24. Pre sve, jos jednom sve cestitke! :))) Meni je naj look number 2 :D Crveni sako je savrsen + sorc, sta covek jos moze da pozeli :) Odlicno :)

    ReplyDelete
  25. Super komadi, izvrsne cjeline! Bravo, bravo! Divne ste bile! Kad bi barem mogla nabaviti primjerak ELLEa! :)

    ReplyDelete
  26. sve lepse od lepseg.. ne mogu se odluciti koja mi se najvise dopada...

    ReplyDelete
  27. Svidja mi se svaka kombinacija... :) Pravi si fashionista! :)))

    ReplyDelete
  28. UH kako tezak zadatak!Svi outfiti su mi super i ne zelim da biram omiljeni!;-)
    Podhitno nam pokazi kako si napravila bisernu ogrlicu,ja imama par dugih bisera koje nikako ne nosim i bas bi mi dobro dosli za tu ogrlicu:-)
    xox
    B.
    beeswonderland.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Svi su divni kao i uvek, ali drugi je najjjj! ;) :D

    ReplyDelete
  30. svaki je odlican,ne znam za koji bih se odlucila!!Bravo!

    ReplyDelete
  31. prekrasne su ti sve kombe :) ma sve ste mi bile ko šećeri <3

    ReplyDelete
  32. 2. i 4., čista desetka! predivno :)

    ReplyDelete
  33. ovaj sa crvenim sakoom mi je full!!!

    ReplyDelete
  34. Super post! Slike su fenomenalne, sve je tako lepo uklopljeno, svi outfitovi su savrseni!:) A ti si mi preslatka bila!:)

    ReplyDelete
  35. Jao, ne da si me inspirisala, nego cu is ovih stopa zaroviti u svoj ormar da slozim koju kombinaciju! ;) Bravo!!!
    K&A

    ReplyDelete
  36. Hvala vam ljudi na divnim komentarima :))) Ovo ce sigurno postati jedna od rubrika bloga What I Was Wearing... sa ovim nacinom prezentovanja look-ova, inspiracija...nacinom kombinovanja slicnih ili istih stvari! ;)
    @Juliet's pen / Jovana uh..uh... blush! :)
    @Dubravka Dodig Eeeee...thanx na blogo-nagradiciii... :):*
    @Anchi hehe...hvala tiii... ovo je bas bas drag komentar! Daaa...ne moze bas...zavisi od sefa! :) hehe... salim se! vidcu da napravim neke kombinacije za poslovne zene ;) to moze da bude super i fun! :) :*
    @Marija.R.P. Hvala tiiii... drago mi je da ti se svidja... pratimo se... ;)
    @Tinamaxima wow! :) hvala! :)
    @I Shopped 'Till I Dropped Daaa... i mislila sam da ovo bude rubrika bloga...razlicite kombinacije kao outfit postovi! ;)
    @Fashion Disorder Oooou...cuvamo ti primerak kad dodjes do nas! ;)
    @Borjana Hej... drago mi je da ti se svidja! Imas kod Marine na blogu kako se pravi...
    http://frashionbymarina.blogspot.com/2011/02/diy-chunky-pearl-necklace-uradi-sam.html
    Nadam se da ces napraviti i nositi svoje bisercice... ;)Javni kako je ispalo! ;)
    @ljupka Hvalaaaa ljupkaaaa...!!! <3 si! :*
    @Stasha Hvala Stashiii... :)
    @KaNini's Jeeeej...!!! Super! to je misija svega ovoga! Drago mi je da ti se svidja i da sam te tako inspirisala! ;) :*
    :* za sve!

    ReplyDelete
  37. aaaaaa...ma svi su divni.....ali najvise onaj sa crvenim sakoom....a zatim.....sa plisir suknjom....

    ReplyDelete
  38. Немогуће је одлучити се!!! Феноменална црвена торба у првој комбинацији!!!

    ReplyDelete
  39. ja sam zaljubena u tvoje kombinacije :)

    ReplyDelete
  40. Amazing stuff! Fab bag! Like your wonderful blog! Follow you)Follow me?

    ReplyDelete
  41. Anja imas jednu nagradicu kod mene;)

    ReplyDelete
  42. ne bih imao nista protiv da osetim miris tvojih hulahopki nakon celog dana provedenog u onim koznim cizmama :) :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...