4/11/2011

color block

Svi smo preplavljeni bojama! Šarenilo na sve strane... :) Uživamo u tome! Ovo proleće će biti loodo...karnevalsko! Skakućite bezbrižno i šareno kroz njega! ;)

Omiljena karirana košulja...em karirana, em loodački plava! :) A još kad se rukavići podvrnu, drugi karo u dve nijanse! Znam da ste već shvatili da padam na te stvari! ;) Plavi karo u kombinaciji sa zutom! Krećemoooo... ;)














omiljene "letnje" čizmice :) obuvam ih čim krene lepše vreme i teškom mukom skidam pred jesenje pljuskove i hladnoću! :)  ljudi se šlognu kada me celo leto vidjaju u njima, ali one su letnjeee...:) i ja ih volim naj!







moj karirani OUTFIT : žute pantalone _ Stradivarius, žuti džemperić _ Stradivarius, karirana košulja _ H&M, čizmice _ Zara, torba _ vintage, prestenje _ no name, prsten na malom prstu _ Atelje Arsić, narukvica _ Dve šmizle /stara/, naočare _ no name iz Venecije /stare/, lakić _ H&M blue my mind ili Aura V.I.P _ Deep blue 928

Odskakutala sam... :) 
Nadam se da ste uživali, a sutraaa... 

Inspirisane color block-om, suncem, lepim vremenom, loodim stvarima koje bi želele da imamo i nosimo Marina i ja smo vam za sutra spremile jedno praaaavo color block RINGeRASTIČNO iznenađenje! ;) Da šareni i veseli zajedno uživamo u bojama, detaljima i proleću!  Budite i sutra uz nas i uz RINGeRAJA




photos by Marina





33 comments:

  1. veseljko od posta!:) supeeer!

    ReplyDelete
  2. Adorable look and funny photos...love pochette!

    MY CUP OF COFFEE

    ReplyDelete
  3. Iz post u post moram da se ponavljam! :-D Fantasticno,bas je predivna kombinacija. Kosulja je idealna,odavno nisam vidjela ljepsu kariranu kosulju. Torba i cizmice za pozeliti...Jeeeee jedva cekam iznenadjenje! :-)))

    ReplyDelete
  4. Super je postic,cizmice su preslatke.Jedva cekam da vidim sutra sta ste to pripremile:)

    ReplyDelete
  5. ova ludački plava obara sa nogu, divna je!i torba isto! baš me zanima šta ste pripremile, jedva čekam :)

    ReplyDelete
  6. Ovo stvarno super izgleda!!
    Odlična kombinacija, a ti si preslatka ;)!
    I naravno, torbica je hit :)!

    ReplyDelete
  7. kako si slatkaaaa :). super outfit!

    ReplyDelete
  8. Odlichan outfit! Sve mi se svidja :)

    http://dare2wear.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. bas lep outfit :-)))) Big like !

    ReplyDelete
  10. Anjiceee bas si cakan!! Super je kombinacija boja!! Svaka cast za outfit! :*

    ReplyDelete
  11. super su slicice, bas ste se zabavile!kosulja je odlicna, i ja ih mnogo volim, a letnje cizme su zakoon! :) ne znam kako neki ne kapiraju! :) jedva cekam da vidim sta ste nam spremile! :***

    ReplyDelete
  12. divan outfit, ja uvek zagledam unutrašnju stranu kad kupujem stvari! color block RINGeRAJA jupiii!

    ReplyDelete
  13. cizmice i kosulja su divniiiii! i jedva cekam da vidim sta ste nam to spremile :-***

    ReplyDelete
  14. Anjuska kao i uvek preslatka :)))) prava prolesna kombinacija koja ti predivno stoji....jedva cekam ringeraja igrarije, ali jedna pticica mi je vec sapnula sta ce to biti..pstttt ;))))...e da poludecu za tim tvojim starim torbama, sve su divneeeee
    ljub jovo

    ReplyDelete
  15. Jupij jeij! Stvarno su strava bojice ispale... A ja u miniću čučim i fotkam... kao Garance Dore...

    http://www.refinery29.com/img/garance-dore-vincent-lappartient.jpg

    :*

    ReplyDelete
  16. super je outfit, baš mi se sviđa.. volim jako karirane košulje, a klač je naprosto divota!

    ReplyDelete
  17. lak za nokte je super :)

    ReplyDelete
  18. Super ti je ova kombinacija. :) Dopadaju mi se boje, modeli i sto je najbitnije lepo ti stoji.

    ReplyDelete
  19. Čim sam videla prvu sliku rekla sam ODLIČNO!
    Čizmice letnje sam prvo jurila godinama dok se nisu setili da ih lansiraju ;)) a vec 4 imam nekoliko svojih koje obozavam da nosim unoćne setnje plazom tako da yuuuuhuuuu ;o)))))
    Bojana

    ReplyDelete
  20. Ja nisam tolikoo dobra sa srpsko-hrvatski, al cu da probam.
    Sviga mi se ova kombinacija. Posebno naocare i kafeni plik. Polni pogodak.
    A i super ti je ova sesija, vrlo proletno i zivo :*

    ReplyDelete
  21. Ti si prekrasna, kombinacija je odlicna! Posebno mi se svidja clutch! :*

    ReplyDelete
  22. Super je sve! Cela kombinacija! A bas jedva cekam da vidim Ringeraju u boji ^_^

    ReplyDelete
  23. anja srećo-divne boje i divna ti
    a jedva čekam sutra da vidim obojani RINGeRAJA <3 puseeeeee :*

    ReplyDelete
  24. ova kombinacija ti je fantasticna..ako mene pneko pita, tvoja najbolja do sada! cekamo ringeraju

    ReplyDelete
  25. Prelepa je košulja!:) divne slike..

    ReplyDelete
  26. ooooo mnoooogoooooo mi se sviiiiidjaaa sveeeeeee... heheheh.. :**** samo napred, Anja!! :)))

    ReplyDelete
  27. Perfect Anjac kao i uvek:)))!

    ReplyDelete
  28. omg! oduševljena sam!!! :D :* jedva čekam sutra!!! :D :*

    ReplyDelete
  29. Anjice pravi si fotomodel!:) Delimo strast prema letnjim cizmama, obozavam ih! Kako si lepo uklopila plavu i narandzastu, skroz mi se svidja outfit!:)

    ReplyDelete
  30. ma bezi anjO, mnogo si slaaaaadak! :**

    ReplyDelete
  31. mnogo mi se svidja ova tvoja kombinacija loodacko plave i zute...ali taj osmeh daje smek celoj kombinaciji.....

    ReplyDelete
  32. e ovo mi je jedan od omiljenijih look/ova! znaci sve, od kosulje, lona, cizmica do detalja!volim svee!!bravo anjaaac!!!:)))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...